هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با عنوان «نفوذ» برگزار می‌شود.

 «نفوذ» در قلم کاریکاتوریست‌ها + پوستر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، فراخوان هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی به موضوع «نفوذ» اختصاص دارد.

 

این جشنواره با محورهای نفوذ فرهنگی با هدف ایجاد خلل در باورها و معرفت‌های دینی و انقلابی و با استفاده از ارتباط‌گیری با برخی از اساتید دانشگاه، فعالان دانشجویی و نخبگان فکری و علمی، نفوذ اقتصادی با هدف تزلزل پایه‌های اقتصاد مستحکم و تبدیل شدن کشور به یک کشور فقیر بر اثر نفوذ اقتصادی، نفوذ سیاسی با هدف نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌ساز، ایجاد جهت‌گیری، حرکت و تصمیم‌گیری طبق خواسته و اراده دشمن، نفوذ امنیتی، نفوذ جریانی و نفوذ موردی برگزار می‌شود.

شرکت در این جشنواره برای تمام هنرمندان علاقه‌مند آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارایه 6 اثر در جشنواره شرکت کند.

برای نفرات اول تا سوم جشنواره «نفوذ» به ترتیب 25 میلیون ریال، 20 میلیون ریال و 15 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره تعلق می‌گیرد ضمن اینکه به 10 نفر برگزیده نیز 3 میلیون به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 20 مرداد ماه آثارشان را از طریق پست الکترونیکی به آدرس cartoonhoze@gmail.com ارسال کنند یا به آدرس پستی خراسان شمالی، بجنورد، بلوار مدرس، چهارراه شهدای دانش آموز، مدرس 42(گلچین)، پلاک 73، حوزه هنری خراسان شمالی، دبیرخانه هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور بفرستند.

زمان برگزاری اختتامیه و نمایشگاه آثار در شهریور ماه خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.