فرمانده‌ لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) گفت: تلاش قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) در عرصه نفت و گاز اقدامی مثبت در راستای مقابله با تحریم‌های دشمنان علیه نظام است.

فعالیت‌ قرارگاه‌ خاتم ‌در عرصه نفت و گاز اقدامی در راستای مقابله با تحریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ به همراه تعدادی از فرماندهان گردان‌ها‌ از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در منطقه پارس جنوبی بازدید کردند.

سردار حسین اسدالهی به همراه فرماندهان گردان‌های خود در این بازدید یک روزه، علاوه بر فازهای 15 و 16 پارس جنوبی از سایر پروژه‌های قرارگاه در حوزه نفت و گاز نیز بازدید به عمل آورد.

فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله تهران بزرگ تلاش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را در عرصه نفت و گاز  اقدامی در راستای مقابله با تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با حضور به‌موقع در عرصه‌های مختلف آبادانی و سازندگی کشور دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم توطئه اقتصادی علیه ایران ناکام گذاشت.

بنابراین گزارش فازهای 15 و 16 پارس جنوبی با هدف تولید روزانه بیش از 50 میلیون متر مکعب گاز شیرین، 77 هزار بشکه میعانات گازی و 400 تن گوگرد و تولید سالانه یک میلیون تن اتان و یک میلیون تن گاز مایع (ال.پی.جی) توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در منطقه عسلویه اجرا شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.