۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 409654

رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد با وجود افزایش ۴۴ درصدی اعطای تسهیلات در سه ماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۴، بانک ها با تنگنای مالی و محدودیت منابع روبرویند.

سیف: بانک‌ها با تنگنای مالی روبرویند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، ولی الله سیف عصر شنبه در نشست استانداران با معاون اول رئیس جمهوری در وزارت کشور یادآوری کرد: پارسال چهار بیلیارد و ۱۷۰ هزار میلیارد ریال (۴۱۷هزار میلیارد تومان) تسهیلات از سوی نظام بانکی ارایه شد که در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال پیش ۴۴ درصد افزایش یافت.

سیف افزود: یکسان سازی نرخ ارز در سال ۹۵ از سوی بانک مرکزی با جدیت دنبال می شود و بانک مرکزی هم اکنون پیش نیازهای اجرای این برنامه را دنبال می کند.

وزیر نیرو: برنامه مدیریت منابع آب ابلاغ می شود

حمید چیت چیان در این نشست اعلام کرد برای نخستین بار در تاریخ مدیریت منابع آب، دولت موفق شده است هم در بخش آب های سطحی و هم در بخش آب های زیرزمینی برنامه ریزی دقیقی را به تفکیک حوزه آبریز، استان ها و دشت های مختلف انجام دهد.
چیت چیان گفت: این برنامه ریزی به زودی ابلاغ می شود.

وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو اولویت ویژه ای برای بخش صنعت قائل شده است؛ زیرا ارزش افزوده و اشتغال قابل توجهی در بخش صنعت وجود دارد.

در این نشست دبیران کارگروه های چهارگانه امور زیربنایی و محیط زیست، کارگروه بررسی مشکلات بخش تولید، کارگروه امور بانکی و کارگروه واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش غیردولتی، گزارشی از نشست های برگزارشده و چالش های موجود ارایه و راهکارهای پیشنهادی خود را نیز مطرح کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.