قدس ‌آنلاین- بیرجند: معاون فنی و زیربنایی راه آهن شرق در هفته دولت سه پروژه به ارزش ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط راه‌آهن شرق کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

 	۳ پروژه راه‌آهن شرق در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، رضا شرقی در جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت که در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های اداره کل راه آهن شرق در هفته دولت اعلام شد.

وی در این جلسه گفت: توسط این اداره کل در هفته دولت پروژه احداث سایه بان سازه فضایی سکوی یک و دو ایستگاه طبس با اعتبار 17 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می شود.

معاون فنی و زیربنایی راه آهن شرق افزود: پروژه های ساختمان پلیس ایستگاه خواف با اعتبار 3میلیارد ریال و بتن‌ریزی سکوی ایستگاه بهاباد با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز در این هفته افتتاح می‌شود.

شرقی از دیگر برنامه‌های راه آهن شرق، برگزاری مراسم روز کارمند و گرامیداشت هفته دولت، تجلیل از کارمندان نمونه واحدها و دستگاه‌ها، برگزاری دیدار کارکنان با مدیریت ناحیه در ایستگاه‌های طبس و تربت حیدریه، برگزاری نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه، بازدید خبرنگاران رسانه‌های گروهی از محور ریلی و  برگزاری مسابقات فرهنگی را نام برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.