نایب رئیس جبهه پیروان گفت: اگر احمدی‌نژاد هزار بار هم قسم بخورد که نامه‌اش به اوباما اقدامی انتخاباتی نبوده، اکثر سیاسیون باور نمی‌کنند.

اگر احمدی نژاد قسم هم بخورد نامه ام سیاسی نبوده باور نمی کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محسن کوهکن پیرامون نامه محمود احمد‌ی‌نژاد به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت: بنده منهای ورود به ماهیت نامه نوشته شده، این اقدام را ارزیابی مثبت و یا منفی نمی‌کنم.

نائب رئیس جبهه پیروان با تأکید بر اینکه ما نمی‌توانیم بگوییم که یک شخصیت سیاسی کشور حق نوشتن نامه به مقامات سیاسی کشورهای دیگر را دارد یا ندارد، اظهار داشت: در اینجا محتوای نامه اهمیت دارد و با اطلاع از آن است که می‌توان اقدام احمدی‌نژاد را ارزش‌گذاری کرد.
وی با بیان اینکه ممکن است بسیاری این اقدام احمدی‌نژاد را انتخاباتی تلقی کنند، تصریح کرد: در کشور ما کلیه کسانی که تصمیم به ورود در انتخابات دارند، از مدت‌ها قبل از شروع انتخابات به انحای مختلف هر کاری که انجام دهند به این فضا کشیده می‌شود.
کوهکن افزود: اگر احمدی‌نژاد هزار بار هم قسم بخورد که کارش انتخاباتی نبوده، اکثر سیاسیون باور نمی‌کنند و حرکت وی را انتخاباتی تلقی می‌کنند.
نایب رئیس جبهه پیروان با اشاره به اینکه برداشت این افراد کاملا طبیعی است حتی اگر قصد کاتب چنین چیزی نبوده باشد، خاطرنشان کرد: هر کس که با فضای سیاسی کشور آشنا باشد، باید این دیدگاه‌ها و فضاها را نیز بشناسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.