قدس ‌آنلاین - بیرجند: استاندار خراسان جنوبی گفت: آستان قدس رضوی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدا در خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرد.

 سرمایه گذاری آستان قدس رضوی درپروژه های محرومیت زدا خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی در دیدار با تولیت عظمای آستان قدس رضوی در مشهد اظهار داشت: این دیدار به منظور پیگیری و رفع مسائل و مشکلات استان خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف انجام شد اگر چه آیت‌الله رئیسی به عنوان نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری نیز به خوبی با این مشکلات آشنایی دارد.

وی ادامه داد: با مذاکراتی که صورت گرفت از ایشان به منظور حضور در استان خراسان جنوبی و شرکت در جلسه شورای اداری یا کمیته برنامه‌ریزی و توسعه استان دعوت شد تا بیشتر در جریان خواسته‌ها و تنگناهای این استان برای مشارکت آستان قدس رضوی قرار گیرند.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این دیدار دستاوردهای مهمی داشت که به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد این در حالی است که تولیت آستان قدس رضوی نیز علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در زمینه اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدا و طرحهایی که سبب اشتغال‌زایی در خراسان جنوبی شود بودند.

پرویزی اذعان داشت: مقرر شد تولیت آستان قدس رضوی یک نفر را به عنوان نماینده و استانداری خراسان جنوبی نیز یک نفر از معاونان را به منظور پیگیری درخواستها و مطالبات استان معرفی تا هر چه زودتر زمینه مشارکت اقتصادی آستان قدس رضوی در اجرای پروژه‌های دولتی و خصوصی در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.