با تصمیم سرمربی و هیات مدیره پرسپولیس، بازگشت مدافع پیشین پرسپولیس به این تیم منتفی شد.

خبر رسمی و نهایی/ بازگشت رضائیان به پرسپولیس منتفی شد

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره حضورش در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از آقای طاهری  و هیات مدیره تشکر کنم که من را به این جلسه دعوت کردند. وقتی مطالب فنی و مسائل مربوط به تیم مطرح می‌شود درباره آنها صحبت می‌کنیم. امروز  درباره رامین رضاییان صحبت کردیم، من هم نظر خودم را اعلام کردم.

وی افزود: هیات مدیره از من خواست در مورد مسائل تیم صحبت کنم و از من سوال کردند که آیا در مورد کادر بازیکنانم راضی هستم یا خیر؟ من هم چیزی که واقعیت است را اعلام کردم و گفتم که بازیکنان و کادر خیلی خوبی در اختیار داریم و آنها دوست دارند کار کنند و یک آینده بسیار زیبا پیش‌رو داریم. در همین جلسه نظر قطعی در مورد رامین رضاییان ارائه شد  و تصمیم گرفتیم او را جذب نکنیم، زیرا تعداد بازیکنان بزرگسالمان به اندازه کافی است و لیست ما بسته شده است بنابراین تا نیم فصل جایی برای هیچ بازیکنی نداریم .

برانکو تاکید کرد: با توجه به این که امروز دروازه‌بان جدید ما هم رسید، مشکل دروازه‌بان هم امروز حل شد. دروازه‌بان ما در تیم دبریسین مجارستان بازی می‌کرده و فکر می‌کنم که دروازه‌بانی خواهد بود که رقابت سالم و سازنده با بیرانوند خواهد داشت. او گلر خوبی است و هر لحظه نیاز داشتیم می‌تواند در درون دروازه بایستد و تجربه کافی دارد. کیفیت ایشان تضمینی بر کیفیت تیم است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.