معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دکتر روحانی دستوراتی بری برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی داده‌اند‌ که همه این دستورات در حال پیگیری است.

ارائه تعداد فیش‌های حقوقی نامتعارف

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران، با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی و انتخاب این روز به نام روز خبرنگار، گفت: قطعا جامعه بی‌خبر جامعه ساکت و بی‌روح و رمقی است، لذا در عصر حاضر تصور جامعه بی‌خبر تصور غلطی است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بین رسانه‌ها و معاونت پارلمانی، خاطرنشان کرد: بنده از بدو فعالیتم در شورای نگهبان و وزارت کشور همیشه نگاه مثبتی به جامعه خبری داشتم و الحمدالله همیشه هم یک تعامل مثبت با رسانه‌ها داشتم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه نگاه من به رسانه‌ها فارغ از جناح‌بندی همیشه فراجناحی بوده و انصافا هم خبرنگارانی که با ما در تماس بودند همیشه به این خصوصیت توجه ویژه‌ای داشتند، گفت:‌ معتقدیم کشور تاب حاشیه و جناح بازی بی‌فایده را ندارد، تلاش ما ایجاد ثبات و آرامش در سطح جامعه است.

امیری تعامل بین دولت و مجلس را از جمله اهداف مهم خود در معاونت پارلمانی دانست و افزود:‌ برنامه کلان و خردی را برای تحقق این هدف با رایزنی اساتید دانشگاه در حال تهیه هستیم؛ اگر هر جا دولت و مجلس همراه و همدل بودند کارها به خوبی پیش رفته و ما نمی‌خواهیم مردم از عدم هماهنگی این دو قوه ضربه بخورند و نقش رسانه در تحقق این هدف بسیار مهم است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره فیش‌های حقوقی نجومی، گفت:‌ آقای رئیس‌جمهور روی بحث عدالت تاکید دارند و در پرداخت حقوق هم باید عدالت رعایت شود. دولت از کسانی که حقوق‌های نامتعارف گرفتند حمایت نمی‌کند. دکتر روحانی دستوراتی داده‌اند‌ و همه این دستورات در حال پیگیری است.

وی ادامه داد:‌ در دولت‌های گذشته همچنین پرداخت‌هایی وجود داشته است. تعداد افرادی که در دولت به معنای قوه مجریه حقوق نامتعارف دریافت می‌کردند کمتر از 50 نفر بوده، در حالی که دولت میلیون نفر کارمند دارد که با این تعداد افراد هم بلافاصله برخورد شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مسئله فیش‌های نامتعارف را فرصتی برای دولت و کشور دانست و گفت:‌ مطرح شدن این مسئله فرصتی برای ریشه‌کن کردن این مسئله شد، لذا حرکت برای اصلاح نظام پرداخت‌ها آغاز شده است. ما باید با موضوع حقوق‌های نامتعارف مبنایی و حقوقی برخورد کنیم، اگر سیاسی کنیم اثر معکوس می‌گذارد، چون از مدار انصاف و اخلاق خارج شده و شکل جناحی به خود می‌گیرد و کار آسیب می‌بیند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.