۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 410834

قدس آنلاین: در این برهه از زمان فشار اقتصادی روی مردم زیاد است، سعی کنید اگر فشاری از ناحیه شما می خواهد روی مردم بیاید این فشار را کم کنید، یعنی با مردم راه بیایید و حتی بدهی آن ها را تسهیل کنید.

دغدغه اقتصادی آیت الله موسوی اردبیلی

به گزارش قدس آنلاین، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی امروز در دیدار رئیس بانک مسکن استان قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده از فعالیت های این بانک گفتند: کار بسیار خوبی را انجام می دهید که مردم را خانه دار می کنید امروزه خانه در متن زندگی مردم قرار گرفته است، حتی در امر ازدواج، داشتن مسکن مسأله بسیار مهمی است.

این مرجع تقلید افزودند:کار شما خدمت رسانی به مردم است، یعنی در راستای خانه دار شدن مردم تلاش می کنید در این برهه از زمان فشار اقتصادی روی مردم زیاد است، سعی کنید اگر فشاری از ناحیه شما می خواهد روی مردم بیاید این فشار را کم کنید، یعنی با مردم راه بیایید و حتی بدهی آن ها را تسهیل کنید.

ایشان بیان داشتند: شما در تأمین مسکن که امید مردم است تلاش می کنید و نزد خداوند اجر دارید، منتها اگر تسهیلات قدری بیشتر باشد بسیار بهتر است.

در پایان این دیدار حضرت آیت الله موسوی اردبیلی برای دست اندرکاران تأمین مسکن کشور دعای خیر نموده و حل مشکلات مردم را از خداوند متعال مسئلت نمودند.

حوزه

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.