عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وعده‌ها و شعارهای دولت تدبیر و امید محقق نشد و مردم چشم انتظار مطالبات خود هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی: وعده‌های انتخاباتی روحانی محقق نشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به عملکرد سه‌ساله دولت روحانی اظهار کرد: وعده‌ها و شعارهای دولت تدبیر و امید محقق نشد و مردم چشم انتظار مطالبات خود هستند.

وی به موضوع تورم در جامعه اشاره کرد و افزود: کنترل تورم چندان کاهش پیدا نکرده چرا که اکثریت قریب به اتفاق مردم آنچه را که در سفره خود دارند به عنوان کاهش تورم و یا افزایش آن می‌بینند.

موسوی لارگانی تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور به ملت وعده داد که ظرف ۱۰۰ روز تغییرات قابل توجهی در بحث اقتصادی به وجود خواهد آورد، اما متأسفانه چیزی مشاهده نشد.

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به وضعیت حاد اقتصادی در کشور افزود: سه سال از دولت یازدهم می‌گذرد، اما این دولت از نظر اقتصادی کارنامه قوی و درخشانی را از خود به جای نگذاشته است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی خانه ملت با اشاره به رکود حاکم بر اقتصاد کشور بیان کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران از شرایط کنونی اقتصاد کشور گله‌مند هستند و اعلام می‌کنند که طی فعالیتهای اقتصادی‌شان هیچ‌گاه شاهد چنین وضعیتی نبوده‌اند.

موسوی‌لارگانی تاکید کرد: متأسفانه دولت وضعیت خوبی از منظر اقتصادی همچون اشتغال‌زایی، رشد صنعت و تولید نداشته و باید گفت وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور بی‌ثمر بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.