قدس آنلاین: استاد جمشید مشایخی با بیان اینکه هنرمند تئاتر هیچگاه قصدش شهرت نیست، تصریح کرد: عشق به تئاتر و خدمت به مردم، چکیده چیزی است که باید در هنرمند تئاتر وجود داشته باشد.

هنرمند تئاتر هیچگاه قصدش شهرت نیست

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، استاد جمشید مشایخی پیشکسوت تئاتر و سینمای کشور در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی با بیان اینکه مسئله تئاتر همواره برای من باعث خوشحالی است، افزود: برای هنرمندان تئاتر به دو دلیل احترام ویژه ای قائل هستم.

وی تصریح کرد: در تئاتر، هنرمند از هیچ بودن به ما بودن می رسد و منیت ها در تئاتر وجود ندارد، بلکه ما وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه هنرمند تئاتر هیچگاه قصدش شهرت نیست، اظهار داشت: هنرمند تئاتر به دنبال این نیست که در خیابان و یا برنامه خاص و... شناخته شود، بلکه خدمت به مردم از راه تئاتر، عشق هنرمند نسبت به تئاتر را باید نشان بدهد.

این هنرمند محبوب با بیان اینکه معمولا هنرمندان تئاتر، هنرمندان باسواد و با فضیلت هستند، عنوان کرد: اکثر کسانی که در این عرصه کار می کنند، انسان هایی دارای تفکر هستند.

مشایخی یکی از عوامل موثر ماندگاری مخاطب تئاتر را بیان حقیقت برشمرد و گفت: وقتی اثری به بیان حقیقت می پردازد، از سوی مخاطب نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

وی افزود: هنرمندان عرصه تئاتر اگر می خواهند مردم تئاتر آنها را ببینند و برایشان احترام قائل شوند، باید اثری تولید کنند که جامعه را از واقعیت به حقیقت برساند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.