قدس آنلاین: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی قابلیت بین‌المللی شدن را دارد و باید این جشنواره در بجنورد پایدار باشد.

جشنواره تئاتر رضوی بین‌المللی می شود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، علی مرادخانی در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی گفت: امروز جشنواره تئاتر رضوی به جشنواره حرفه‌ای تبدیل‌شده است.

علی مراد خانی افزود: جشنواره تئاتر رضوی برکات زیادی داشته و برگزاری این جشنواره افتخاری برای همه ما است.

مرادخانی گفت: جشنواره تئاتررضوی نوید این را می دهد که می تواند در سطح ملی کارهایی خوب انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه کمک می کنیم تا این جشنواره ادامه دار باشد در خراسان شمالی، اظهار داشت: نام امام رضا(ع) بر روی جشنواره مایه برکت است.

وی اظهار داشت: آمادگی داریم برای دوره بعدی جشنواره تئاتر رضوی امکانات گسترده تری را فراهم کنیم تا ذیل نام امام رضا(ع) این جشنواره سال به سال موفق تر به رسالت خود عمل کند.

وی با برشمردن ظرفیت‌های هنر تئاتر اظهار داشت: تئاتر هنری است که باعث ارتقای معرفت می‌شود و چه خوب است تا این ظرفیت را در تئاتر دینی برای انتقال مفاهیم به کار بگیریم.

معاون هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی تاکید کرد: به‌طور حتم با حضور پیشکسوتان تئاتر شرایطی فراهم  شده است تا تئاتر رضوی به جشنواره بین‌المللی تبدیل شود.

علی مراد خانی با بیان اینکه تئاتر محل چالش و بروز حوادث اجتماعی است، گفت: ذات تئاتر برخاسته از مسائل فلسفی بوده است و هنری است که به ارتقای معرفت در جامعه منجر می شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه جشنواره تئاتر رضوی بتواند ذات هنر را به نمایش بگذارد عنوان کرد: چقدر خوب است که این ظرفیت هنر را در حوزه تئاتر دینی پیاده سازی کنیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.