روسای پلیس آمریکا برای یادگیری روشهای به اصطلاح مقابله با تروریسم به تل‎آویو سفر کردند.

استادان جنایت در کلاس مبارزه با تروریسم تدریس می‎کنند!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طی روزهای اخیر رژیم صهیونیستی خبر داد، روسای پلیس آمریکا برای فراگیری روشهای مقابله با تروریسم به سرزمینهای اشغالی سفر کردند. 
جروزالم پست، روزنامه انگلیسی زبان رژیم صهیونیستی در مطلبی مضحک ادعا کرد: با توجه به برتری اسراییل (غاصب) در عملیات مقابله با تروریسم! روسای پلیس آمریکا برای یادگیری روش‎های آموزشی پیشرفته در قالب هیاتی به تل‎آویو گسیل شده‎اند. بر اساس این گزارش "مقامات پلیس فلوریدا و کالیفرنیا از اعضای این هیات هستند".

 
این خبر در حالی منتشر می‌شود که رژیم اشغالگر قدس، خود برجسته‎ترین نسخه "تروریسم دولتی بین‎المللی" در نظام بین‎الملل است. اقدامات تروریستی این رژیم منحوس به منظور حذف رهبران محور مقاومت در فلسطین و لبنان بیانگر این حقیقت می‎باشد. 
به راستی چگونه می‎توان تصور نمود، دولت نامشروعی که پیوند ناگسستنی با گروههای تکفیری - تروریستی دارد و نیز طبق اسناد متقن و تردید ناپذیر، نقش عمده‎ای در تاسیس داعش جنایتکار داشته است، بانی کلاسهای آموزشی آن هم برای مبارزه تروریست باشد.؟!!
 
استادان توطئه در کلاس مبارزه با تروریسم تدریس می‎کنند!
 
نامزد انتخابات فرمانداری ایالت واشنگتن، بتازگی صهیونیست‎ها را دولت ترور و نامشروع دانست و گفت یهودیان (صهیونیسم)، استاد توطئه و تروریسم هستند و دائما سودای یهود سالاری در سر می‎پرورانند.
 "بلوم استروم" که یکی از 11 نامزد انتخابات فرمانداری واشنگتن است، اخیرا گفته است: تا چندی پیش، من چنین اظهاراتی را نژادپرستانه می دانستم اما در نهایت دریافتم که یهودیان، استاد توطئه و تروریسم هستند. آنها برای قرن‎ها از جنگ منتفع شده اند. 
 
 
این نامزد انتخابات فرمانداری واشنگتن در ادامه افزود: آیا شما می‌خواهید حادثه تروریستی در کلوپ شبانه اورلاندو را به مسلمانان نسبت دهید و چشم خود را بر روی یهودسالارانی ببندید که از آن نفع فراوانی می‌برند؟ 
 
ارتش غاصب اسراییل، اهرم سرکوب شهروندان آمریکایی!؟

رابطه آمریکا و  رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان یک‌سویه نیست. درست است که بخش اعظم حمایت‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی آمریکا متمرکز بر اسراییل است، اما در صورت درگیری دولت آمریکا با شهروندان خود، این ارتش صهیونیستی است که به کمک پلیس آمریکا می‌آید.
 
مدتی پیش و طی درگیری‌ها بین پلیس و مردم در شهر فرگوسن ایالت میسوری، ابرهایی از گاز اشک‌آور، باران نارنجک‌ها و گازهای اشک‌آور و تصاویری از افسران پلیس که مجهز به لوازم ارتشی بودند، موج می‌زد. این اقدامات، نگرانی‌ها درخصوص ارتشی‌شدن نیروی پلیس آمریکا را دوباره زنده کرده است.
با این‌حال، یک تغییر دیگر که کم‌تر راجع‌ به آن بحث شده، این بود که نیروی پلیس آمریکا پس از حملات یازده سپتامبر تحت آموزش‌های خاصی قرار گرفت.دست‌کم 300 افسر و پلیس عالی‌رتبه از آژانس‌های امنیتی ریز و درشت به قدس اشغالی سفر کردند تا در سمینارهایی که به ابتکار شرکت‌های خصوصی برگزار شده، شرکت کنند. موضوع سمینارها آموزش تکنیک‌های ضدتروریسم بوده است.
طبق نظر برخی تحلیل‎گران، این اقدام پلیس آمریکا در رفتن و تحت تعلیم قرار گرفتن در منطقه‌ای که دهه‌هاست صحنه نبرد و درگیری بوده، این نکته را می‌رساند که بازوی اجرایی قانون در آمریکا پس از گذشت 15 سال از حملات "هواپیماربایان القاعده" دستخوش تغییروتحولات عمده‌ای شده است. در بسیاری از نقاط آمریکا، دیگر آن چهره دوستانه از پلیسی که مشغول انجام وظیفه است وجود ندارد؛ این تصویر جای خود را به سربازان نظامی تادندان‌مسلح و هراسناک داده است. و این رژیم صهیونیستی بوده که در این فعل‌وانفعالات دخالت داشته است.
 
 
جوانان اسراییلی؛ نخبگان جنایت و آدمکشی
 
همچنان‌ که این سفرها به اراضی اشغالی بیش‌تر و بیش‌تر باب می‌شدند، روند نظامی‌شدن پلیس آمریکا نیز سرعت می‌گرفت و موجب تصویب لوایح مربوط به امنیت ملی شده و میلیاردها دلار از تجهیزات مازاد ارتش با استناد به "برنامه 1033" به ادارات امنیتی محلی و دفاتر پلیس داخلی سرازیر شد.
"شکیل سید" سرپرست اجرایی شورای اسلامی کالیفرنیای جنوبی، شگردهای به‌کاررفته از سوی پلیس آمریکا را "تقریباً همان شگردهای" همتایان اسراییلی‌شان می‌داند. "سید" این‌گونه شرح می‌دهد: "چه در فرگوسن و چه در لس‌آنجلس، همان واکنش مشابه را می‌بینیم؛ شمار بی‌تناسبی از پلیس‌های آماده به رزم با تجهیزات ارتشی در هرلحظه، حاضر به استفاده از گاز اشک‌آور هستند. 50 نفر که دور هم گرد می‌آیند، سروکله "پلیس ویژه سوات" پیدا می‌شود."
البته از برخی جنبه‌ها، سمینارهایی که در اسراییل برای پلیس آمریکا گذاشته می‌شود با دیگر سفرها به اسراییل شباهت دارد. این سفرها را باید با جوانان اسرائیلی و سیاستمداران، مدرسان و دیگر حرفه‌ای‌های رژیم اسراییل مرتبط دانست. توقف‌گاه‌های آموزشی این تورهای آموزشی شامل موارد زیر می‌شود: دیوار ندبه (بیت‌المقدس)، ایست‌بازرسی‌های مرز کرانه باختری، تأسیسات نظامی و مراقبتی.
 
تاسیس دانشگاه هاروارد در فلسطین اشغالی!
 
شرکت‌کنندگان در این طرح از تجارب ارزشمندی (برای سرکوب و کشتار) که کسب کرده‌اند سخن می‌گویند. "ترنس گینر" رئیس‌پلیس سابق کنگره، اسراییل را "دانشگاه هاروارد ضدتروریسم می‌داند."برد ویرگو" سرکلانتر بخش "آرنج کانتی" ایالت کالیفرنیا، نشست سال 2013 را که در آن شرکت جسته بود "سرشار از تجربه" خواند. وی نمونه‌هایی نیز از این تجربه ذکر کرد: ایست‌بازرسی‌های "ایلات" در مرز مصر و اسراییل و همچنین کرانه باختری نزدیک"بیت‌لحم."
از سال 2002 "اتحادیه ضد افترا"، طرح مبادله "کمیته یهودی‌های آمریکا" و مؤسسه یهودی امور امنیت ملی، تمام هزینه‌های سفر رئیس‌پلیس‌ها، معاونان‌شان و سرکلانترها به سرزمین‌های اشغالی را برای مشاهده عملیات‌های پلیس ملی، نیروهای دفاعی، گشت مرزی و سرویس مخفی اسرائیل، پرداخت کرده است. اسناد مالیاتی این مؤسسات یهودی حاکی از این است که تنها در سال 2012، 36.857 دلار خرج این سفرها شده است.
 
تکثیر افیون ددمنشی صهیونیسم در نیروهای پلیس دیگر کشورها
 
البته پیشینه تعلیم تاکتیک‌های ضدشورش به نیروهای پلیس کشورهای دیگر از سوی اسراییل غاصب، از آن تاریخ عقب‌تر می‌رود. در سال 1994، مقامات ارتش اسرائیل، پلیس و ارتش مکزیک را برای مقابله با قیام "زاپاتیستا" در ایالت چیاپاس این کشور آموزش دادند. البته این قضیه پایان نپذیرفته و در ماه مه 2013 نیز آخرین مأموریت آموزشی رژیم صهیونیستی در چیاپاس ثبت شد.
 
 
یکی از درجه‎داران تحت آموزش در این کلاسها می‎گوید: وی و همتایان اسراییلی‌اش به‌دفعات، روش‌های تحت اختیار گرفتن جمعیت و تظاهرات را مورد بحث و گفتگو قرار می‌دادند. وی عنوان کرد: "سراسر بیت‌لحم، کار هر روزشان همین است. مبارزان فلسطینی که با سنگ به نیروهای اشغالگر اسراییلی حمله می‌کنند، همیشه هستند و این‌ نیروها آموخته‎اند، چطور مردم فلسطین را سرکوب کنند. آموزش دیده‎اند چطور در یک لحظه خیل جمعیت را تار و مار کنند.
 
تل‎آویو - واشنگتن در توهم رفتارهای اغوا کننده!
 
حال پرسشی در اینجا مطرح می‌شود؛ آیا نیروهای پلیس ایالات متحده برای آموختن شیوه‎های مبارزه با تروریسم به سرزمینهای اشغالی سفر کرده‌اند و یا برای آشنایی با شیوه‌های پیچیده عملیات‌های تروریستی؟ البته ممکن است این دست سفر‌ها و نشست‌ها هدف دیگری نیز داشته باشد؛ یعنی:
پاک کردن ذهن مردم از جنایات تروریستی سران رژیم صهیونیستی و نیز گمراهی سربازان تحت امر خود که به آنها وانمود کنند، حملات تروریستی هر لحظه ما را تهدید می‎کند و اینکه قربانی اصلی تروریسم خود شما هستید.
 
 
رفتارهای ددمنشانه رژیم صهیونیستی در طول 70 سال اخیر بر هیچ یک از وجدانهای بیدار مسلمان و غیر مسلمانی پوشیده نیست. از طرفی جنایات جنگی دولت آمریکا در جنگ ویتنام، عراق و افغانستان برای همیشه ثبت و ضبط شده است. اقدامات اسراییل در نوار غزه، جنگ 33 روزه با لبنان و بطور کلی به شهادت رساندن مردم مظلوم فلسطین در قیام انتفاضه؛ تا ظهور دادار روزگار از تقویم سیاه رژیم نژاد پرست اسراییل حدف نخواهد شد.
همین چند روز پیش بود، مردم ژاپن بمناسبت سالگرد تهاجم وحشیانه ارتش آمریکا به کشورشان به سوگ نشستند. در سال 1945 بدستور هری ترومن رییس جمهور وقت آمریکا، دو بمب اتمی به فاصله 3 روز بر روی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی انداخته شد که باعث ویرانی و کشتار گسترده شهروندان این دو شهر شد. حدود 220٬000 نفر در اثر این دو بمباران اتمی جان باختند که بیشتر آنان را شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دادند. بیش از 100٬000 نفر بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال 1945 بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.
همه این مطالب را گفتیم که بگوییم؛ آیا مردم ژاپن هم تروریست بودند که اینگونه به خاک خون کشیده شدند و حتی تا به امروز هم شاهد اثرات مرگبار بکارگیری سلاحهای نامتعارف کشتار جمعی در سرزمینشان هستند. واقعیت آن است که دولت آمریکا به سرکردگی و فرمان رژیم خون‎خوار اسراییل، شهروندان خود را بمثابه موش آزمایشگاهی می‎نگرد. مردمی که حق هیچ اعتراضی از دستگاه حاکمه نداشته و در صورت اعتراض به خاک و خون کشیده خواهند شد. و این ترجمه جدیدی است از حقوق بشر آمریکایی! شاید تشدید سرکوب سیاه پوستان و اقلیتهای مذهبی در آمریکا طی ماه‎های اخیر، دیکته نوشته شده‎ای باشد که در همین کلاسهای آموزشی؛ فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی برای پلیس گوش به فرمان ایالات متحده نوشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.