قدس آنلاین-تبریز: فرمانده سپاه عاشورا از برپایی هشتمین بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه عاشورا در منطقه خداآفرین خبر داد.

برپایی هشتمین بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه عاشورا در منطقه خداآفرین

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران از برپایی هشتمین بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه عاشورا  بزرگداشت شهدای مدافع حرم در منطقه خداآفرین 25 تا 29 مرداد خبر داد و اظهار داشت: در این بیمارستان، بیش از 18 رشته تخصصی و فوق تخصصی توسط 250 کادر پزشکی به ارائه خدمات رایگان محرومان می‌پردازند.

وی افزود: در این بیمارستان صحرایی کلیه خدمات درمانگاهی و جراحی و تخصصی توسط بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی و با مشارکت جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، تامین اجتماعی، بیمه سلامت شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خداآفرین و بیمارستان شهید محلاتی تبریز ارائه می‌شود.

سردار کریمیان هزینه بیمارستان صحرایی خداآفرین را 10میلیارد ریال اعلام و گفت: پیش‌بینی می‌شود 35 هزار نفر از مردم این شهرستان از خدمات پزشکی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در این بیمارستان با تمام تجهیزات و علم پزشکی از جمله رادیولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل، آندوسکوپی، جراحی‌های عمومی و تخصصی، آزمایشگاه، چشم پزشکی و دندان‌پزشکی، قلب و عروق و ... آماده ارائه خدمات به عشایر منطقه خواهد بود.

وی به اهداف برپایی بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) در استان اشاره کرد و گفت: تلاش برای گسترش و ارتقای اخلاق پزشکی، کمک به تحقق ارتش ده‌ها میلیونی، مقابله با حوادث غیرمترقبه، ارایه خدمات فوق تخصصی به اقشار آسیب پذیر، احیای فرهنگ اهدای عضو، احیای طب سنتی و اسلامی و بررسی مشکلات ناباروری از جمله اهداف برپایی این بیمارستان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.