نوریان با تاکید بر اینکه امریکا ذاتاً با ماهیت انقلاب اسلامی دشمنی دارد، گفت: وقتی با دشمن قرار است مذاکره‌ای صورت پذیرد باید تمام جوانب احتیاط سنجیده شود.

مذاکره با دشمن، با احتیاط / آژانس انرژی اتمی قصد ضربه‌زدن به نظام را دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، اردشیر‌ نوریان نماینده مردم شهرکرد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به درز اطلاعات محرمانه ایران از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار کرد: در وحله اول نباید فراموش کنیم که در مذاکرات هسته‌ای طرف مقابل ما امریکاست. آنها ذاتاً با ماهیت انقلاب اسلامی دشمنی دارند، بنابراین وقتی با دشمن قرار است مذاکره‌ای صورت پذیرد باید تمام جوانب احتیاط سنجیده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی خانه ملت با بیان اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این‌گونه اقدامات قصد ضربه‌زدن به نظام را دارد، گفت: آژانس با نقض عهد و برخلاف پروتکلهای مربوط به نگهداری اسناد محرمانه، باعث انتشار بخشهایی از این سند شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید در انتقال اطلاعات محرمانه جمهوری اسلامی ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دوراندیشی بیشتری داشته باشیم، متذکر شد: دستگاه دیپلماسی ضمن برخورد جدی با آژانس این مسئله را در دستور کار قرار دهد که اگر مجدداً آنها دست به همچین اعمالی زدند و خواستند از اسناد سوءاستفاده کنند، دیگر نباید چنین اطلاعاتی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داده شود.

نوریان تصریح کرد: وزارت امورخارجه و دستگاههای مسئول باید در چنین وضعیتی جوانب کار را به خوبی بررسی و رصد کرده و به مجلس گزارش لازم را بدهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.