۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
کد خبر: 411689

نیروهای دموکراتیک سوریه با صدور بیانیه ای از نزدیک بودن زمان آزادسازی کامل شهر استراتژیک منبج در شمال شرقی حلب از کنترل تروریست های داعش خبر دادند.

آخرین وضعیت شهر منبج در سوریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رأی الیوم، نیروهای دموکراتیک سوریه با صدور بیانیه ای از نزدیک بودن زمان آزادسازی کامل شهر استراتژیک منبج در شمال شرقی حلب از کنترل تروریست های داعش خبر دادند.

بر اساس این گزارش نیروهای دموکراتیک سوریه در این بیانیه عنوان کردند: شورای نظامی منبج و اطراف آن اعلام می دارد که تنها راه ما برای آزاد کردن گروگان هایمان در دست داعش، گزینه نظامی است و ما برای بیرون راندن تروریست های باقی مانده در محله السرب عملیات گسترده ای را آغاز می کنیم تا این عملیات آخرین مرحله آزادسازی شهر منبج باشد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: نیروهای ما بر بیشتر مناطق شهر مسلط شده اند و تروریست های داعش فقط در بخش کوچکی در محله السرب محاصره شده اند اما آنها از شهروندان به عنوان عامل بازدارنده استفاده می کنند. بر همین اساس و به دلیل اهمیت سلامتی شهروندان ما تاکنون ۳ طرح را برای آزادی آنها و خارج کردنشان از مناطق درگیری مطرح کرده ایم اما تروریست های داعش با آن مخالفت کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.