قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی:  در سال ۱۳۹۴ مبالغ پرداخت شده به بیمه‌شدگان در قالب تعهدات بلند مدت شامل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و جزئی، بازماندگان و مزایای نقدی، غیر نقدی وعیدی مستمری بگیران ۲۲۴۰۰۰۹ میلیون ریال بوده است که نسبت به سال ۱۳۹۳ رشدی معادل ۲۷ درصد داشته است.

افزایش ۲۷ درصدی پرداخت تعهدات بلند مدت به بیمه‌شدگان در سال ۱۳۹۴

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری مصوبات پیشین شورای اداری آن شعبه بر ضرورت اجرای برنامه‌های سازمان در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شرکای اجتماعی اشاره کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی با دارا بودن برنامه‌های راهبردی در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران گام برمی‌دارد و در این زمینه‌ها می‌توان به خدمات الکترونیک جهت تسهیل در امورات آن‌ها نام برد.

غلامرضا محمدی از رشد تعهدات بلند مدت اداره کل تأمین اجتماعی در سال 1394 خبر داد و افزود: در سال 1394 مبالغ پرداخت شده به بیمه‌شدگان در قالب تعهدات بلند مدت شامل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و جزئی، بازماندگان و مزایای نقدی، غیر نقدی وعیدی مستمری بگیران 2240009 میلیون ریال بوده است که نسبت به سال 1393 رشدی معادل 27 درصد داشته است.

وی با اشاره به بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب از راهبرد سازمان در خصوص ترغیب و انگیزش کارفرمایان خوش حساب و بخشودگی جرائم آنها خبر داد و گفت: مبنای بخشودگی جرائم خوش حسابی کارفرما می‌باشد..

نادری، رئیس شعبه فرخشهر نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‌ها در حوزه فرخشهر گفت: جمعیت تحت پوشش این شعبه 30185 نفر است که از این تعداد 3670 نفر مستمری بگیران و افراد تحت تکفل آنها از خدمات سازمان تأمین اجتماعی بهره مند می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.