قدس آنلاین/ اراک/ احمد مختاری: در نهمین روز از دهه کرامت، عطر شفابخش پرچم متبرک به حرم رضوی در بیمارستان های اراک پیچید و کاروان خادمان حرم رضوی با تقدیم گل به بیماران، از مراکز درمانی اراک بازدید کردند.

عطر شفابخش پرچم متبرک رضوی در بیمارستان‌های اراک پیچید

به گزارش خبرنگار قدس، در ادامه حضور کاروان حرم رضوی در استان مرکزی و پس از حضور این کاروان در گلزار شهدای اراک و بیت نماینده ولی فقیه در استان، خدام حرم با اهدای گل و کارت های مزین به گنبد زرین حرم علی بن موسی الرضا(ع) به دیدار بیماران مراکز درمانی شهر اراک شتافتند. ظهر روز جمعه در نهمین روز از دهه کرامت، چهار مرکز درمانی شهر اراک میزبان خادمان حرم مطهر امام هشتم(ع) بود و طی این بازدیدها، کاروان حرم رضوی در بیمارستان تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک حضور یافتند.

همچنین کاروان ترویج فرهنگ رضوی در سایر بازدیدهای خود از مراکز درمانی شهر اراک به بیمارستان های ولی عصر(عج)، امیرکبیر و بیمارستان امام خمینی(ره) رفتند و پرچم متبرک به ضریح مطهر امام رضا (ع) را برای بیماران به ارمغان بردند. مراکز درمانی شهر اراک امروز با حضور کاروان خدام حرم رضوی میزبان اشک های شوق و دعای بیمارانی بود که با عشق بر پرچم متبرک به ضریح امام هشتم بوسه می زدند و طلب شفای عاجل می کردند.

خادمان حرم رضوی در این بازدیدها پرچم متبرک به حرم رضوی را در بخش های مختلف این مراکز درمانی به حضور بیماران برده و با اهدای شاخه های گل سرخ، برای آنان آرزوی شفا و سلامتی دوباره کردند. در این بازدیدها همچنین بسته های متبرک رضوی به تک تک بیماران بستری در این مراکز درمانی اهدا شده و با این بیماران اعلام همدردی شد. گفتنی است خدام حرم رضوی در ادامه حضور خود در شهرستان اراک، از زندان این شهر بازدید خواهند داشت و برگزاری جشن کرامت از دیگر برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید در اراک است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.