سینا حسینی: استعفای دبیر هیأت فوتبال خراسان رضوی سرآغاز رونمایی از مشکلات مدیریتی این مجموعه فوتبال بود، به گونه‌ای که پس از کنار رفتن حسن نوری، شماری از مسؤولان دیگر کمیته‌های این هیأت نیز از ادامه فعالیت سرباز زدند تا بحران مدیریتی در هیأت فوتبال آشکار شود. با وجود استعفاهای پی در پی مسؤولان کمیته‌های هیأت فوتبال خراسان رضوی، محمد مهدی برادران ، به عنوان متولی اصلی هیأت منکر هرگونه اختلاف میان ارکان اجرایی هیأت فوتبال شد و تأکید داشت، برخی شیطنت‌ها سبب بروز این اتفاقات شده است.

در این ۱۲۰ روز فقط حرف و وعده شنیدیم!

 با این حال سریال استعفاها ادامه داشت تا حدی که محسن قهرمانی که بتازگی سکان هدایت کمیته داوران هیأت فوتبال را در دست گرفته بود، با انتشار متن استعفای خود خطاب به رئیس هیأت در شبکه‌های اجتماعی، بحران استعفاها را وارد مرحله جدیدی کرد تا شرایط برای فعالیت مهدی برادران سخت تر از گذشته شود. با استعفای محسن قهرمانی، این پرسش برای اهالی فوتبال به وجود آمد که آیا کنار رفتن وی از مسؤولیت اجرایی اش در هیأت فوتبال، با موضوع قطع همکاری حسن نوری و دیگر رؤسای کمیته‌های این هیأت ارتباط دارد یا اینکه قهرمانی به نشانه دفاع از جامعه داوران از مسؤولیتش استعفا داده است؟

رئیس مستعفی کمیته داوران در این باره به خبرنگار قدس می‌گوید: موضوع استعفای من هیچ ارتباطی با استعفاهای دیگر مسؤولان کمیته داوران ندارد بلکه تنها به دلیل پایبند نبودن مسؤولان هیأت به وعده‌های خود صورت گرفت، از این رو خواهش می‌کنم این موضوع را به مسایل دیگر ربط ندهید.

محسن قهرمانی با بیان اینکه 25 روز پیش متن استعفای خود را به دبیر مستعفی هیأت فوتبال ارایه کرده بود، می‌افزاید: من 25 روز پیش متن استعفای خود را تقدیم آقای حسن نوری کردم و به ایشان گفتم، با وجود بدقولی در اجرای تعهدات مالی هیأت به جامعه داوری، امکان ادامه فعالیت را ندارم، اما نوری اصرار داشت از این اقدام صرف نظر کنم شاید مشکلات موجود برطرف شود، اما متأسفانه نه تنها مشکلات حل نشد، بلکه موضوع حادتر هم شد. به همین علت تصمیم گرفتم از ادامه کار انصراف دهم تا شاید یک نفر به داد داوری فوتبال خراسان برسد.

وی با اشاره به بدهی 150 میلیون تومانی هیأت فوتبال به جامعه داوری خراسان گفت: از روزی که مسؤولیت کمیته داوران را برعهده گرفتم، به دنبال وصول مطالبات معوقه هیأت فوتبال به جامعه داوری بودم، اما هربار که موضوع تسویه حساب با داوران به میان آمد، مسؤولان هیأت وعده دادند بزودی این مشکل حل می‌شود، حالا هم که پول به حساب هیأت فوتبال واریز شده، دوستان تنها 27 میلیون تومان از بدهی‌های معوقه را پرداخت کردند که این موضوع با توافقات قبلی مغایرت دارد، به همین منظور ترجیح می‌دهم خودم قربانی شوم، اما در حق جامعه داوری اجحاف نشود.

قهرمانی با بیان اینکه بارها در طول مدت فعالیت 122 روزه خود با مسؤولان هیأت از جمله مهدی برادران در این باره مذاکره داشته است، گفت: من با آقای برادران درباره پرداخت مطالبات داوران جوان و بدون ادعای فوتبال خراسان حرف زدم، ایشان در حضور آقای نوری و خسرو منش تأکید کرد، بزودی این مشکلات رفع خواهد شد، اما هیچ نتیجه ای رقم نخورد. متأسفانه با حرف و وعده و وعید مشکلات داوران جوان خراسان رضوی حل نمی‌شود. من برای اثبات تمامی ادعاهای خود مستندات کافی دارم و اگر خلاف این است، آمادگی دارم همه چیز را به صورت شفاف در اختیار افکارعمومی قرار دهیم تا مشخص شود من برای منافع شخصی خودم استعفا ندادم، بلکه موضوع اصلی ما توجه به مشکلات و معضلات جامعه داوری خراسان رضوی بوده است. هیأت فوتبال وظیفه حداقلی خود را نیز در این ارتباط انجام نداده است، به همین دلیل نیازی نیست با این وضعیت فعالیت خود را ادامه دهم، چون من به عنوان نماینده داوران مسؤولیت دارم که پیگیر وضعیت مالی آن‌ها باشم. مگر داوران فوتبال خراسان چقدر درآمد دارند که حالا باید برای دریافت حق الزحمه خود این قدر معطل شوند؟

قهرمانی در خصوص مخالفت احتمالی مسؤولان هیأت فوتبال با استعفای وی نیز گفت: شاید دوستان با این حرکت مخالفت داشته باشند و استعفای من را قبول نکنند، اما من با این وضعیت به هیچ عنوان دیگر فعالیتی در هیأت فوتبال نخواهم داشت. محسن قهرمانی به دنبال منافع شخصی خود نیست، پس تا زمانی که این وضعیت و این بی مهری‌ها نسبت به جامعه داوری باشد، هیچ فعالیتی در این مجموعه نخواهم داشت. امیدوارم مسؤولان هیأت فوتبال با بررسی این اتفاق تلخ به فکر پرداخت مطالبات جامعه داوری باشند تا استعدادهای جوان و با انگیزه فوتبال خراسان انگیزه خود را از دست ندهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.