قدس آنلاین:کاروان زیر سایه خورشید،دیروز در میان مردم نقاط مختلف شهرستان مانه و سملقان حضور یافتند و مورد استقبال پرشور دلباختگان ثامن الحجج علیه السلام قرارگرفتند.

شمیم روح بخش رضوی به خطه مانه و سملقان رسید

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، خدام  حامل پرچم  متبرک آستان  قدس رضوی، دیروز در جمع پرشور مردم شهر قاضی حاضر شدند و در دیدار عمومی شاهد ارادت خالصانه و اشک شوق قشرهای مختلف این شهر و استشمام رایحه رضوی بودند.

همچنین خدام رضوی در جشن مردمی روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان حضور یافتند و با بسته های تبرکی و نفحات روح بخش رضوی از مردم دلباخته امام هشتم علیه السلام پذیرایی کردند.

کاروان زیر سایه خورشید  در ادامه با آغوش باز و مشتاقانه مردم شهر پیش قلعه مواجه شدند و در جشن میلاد شمس طوس که از سوی عموم مردم برگزار شده بود شرکت کردند و پرچم متبرک رضوی را در برابر زانوی ارادت، دیده و دل بیقرار آنان قرار دادند.

دیدار با خانواده شهدا و نیز دیدار با مردم نقاط محروم مناطق نام برده در شهرستان مانه و سلمقان از دیگر برنامه های حضور خدام در این شهرستان  و در سومین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید می توان نام برد.

گفتنی است، خدام رضوی در قالب طرح معنوی و شور آفرین "زیر سایه خورشید" تا 24 مرداد ماه جاری در مناطق مختلف استان خراسان شمالی حضور می یابند و حامل پرچم رضوی در این مناطق خواهند بود و در جشن های مردمی شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.