رضایی خطاب به رئیس جمهور گفت که فیشهای نجومی اصلی‌ترین چالش دولت وی است.

آقای روحانی! فیشهای نجومی اصلی‌ترین چالش دولت شماست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز یکشنبه (24 مرداد) خود با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در آغاز مسئولیتش، اظهار کرد: شما گفتید عزم و اراده دولت مبارزه جدی با فساد است، اما هم‌اکنون فیشهای نجومی چالش اصلی دولت شماست.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش دشمنان داخلی و خارجی هیچ‌کدام تهدیدی برای شما نیست، تصریح کرد: اما باید بترسید از زمانی که مردم از شما فاصله بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بترسید از زمانی که دشمنان شما در چهره و قالب دوست در کنار شما بنشینند، بترسید از کسانی که با قوم و قبیله‌گرایی، مناصب حکومتی را بین اطرافیان و باند خود تقسیم کرده‌اند.

رضایی خطاب به رئیس جمهور، افزود: اینها کسانی بودند که دولت علوی مسلک شما را به دولت اموی تبدیل کردند و اینها دشمنان واقعی شما هستند و باید از اینها ترسید.

وی در مجلس با بیان اینکه شما و دولت‌تان در آزمون سختی قرار دارید، تصریح کرد: با کسانی که کارگزار دولت هستند و با تکبر و بی‌حرمتی به مردم سبب نارضایتی آنها شده‌اند، قاطعانه برخورد و وارد عمل شوید و بساط مفسدین را بر چینید.

نماینده مردم  خمین در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: انقلابی عمل نمایید تا سرافراز صحنه آزمون باشید و اگر با مماشات عمل کنید و موضوع را به گذشت زمان بسپارید و تلاش کنید از ذهن  مردم پاک شود، قطعاً شما شکست خورده میدان هستید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.