قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد برای شناسایی هویت زن میانسالی که جنازه‌اش فروردین ماه ۸۹ در نزدیکی روستای دهرود کشف شد، کمک خواست.

شناسایی هویت جنازه داخل گونی

علی اکبر احمدی نژاد به خبرنگار قدس آنلاین گفت: جنازه این زن حدوداً ۶۰ساله عصر پانزدهم فروردین ماه ۸۹در حالی که داخل یک کیسه گونی زیر خاک‌های گودالی در نزدیکی روستای دهرود مشهد مدفون شده بود، کشف شد.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه پزشکی قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم، با توجه به وضعیت جنازه که دچار فساد نعشی شده بود، تاریخ مرگ این پیرزن دست کم ۲۰روز قبل از تاریخ کشف یعنی اواخر اسفندماه ۸۸و در معاینات دقیق‌تر بعدی توسط پزشکی قانونی علت مرگ این زن نیز خونریزی مغزی ناشی از اصابت جسم سخت اعلام شد.
قاضی شعبه ۲۰۸ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه احتمالاً این زن در جای دیگری به قتل رسیده است، افزود: عامل یا عاملان این جنایت، جنازه مقتول را پس از آنکه درون یک کیسه گونی مخصوص حمل و نگهداری پنبه و کود شیمیایی قرار داده و سر کیسه را با طناب بسته‌اند، به نزدیکی روستای دهرود انتقال و آن را داخل کال و گودالی که در اثر خاک برداری توسط کارگران کوره ایجاد شده بود، زیر خروارها خاک مدفون ساخته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل گذشت زمان زیادی از مرگ پیرزن و فشاد نعشی شدید، امکان انگشت نگاری و تشخیص هویت وی وجود  نداشته است و هیچ یک از اهالی منطقه که در زمان کشف جسد در محل حضور داشتند، نیز موفق به شناسایی این زن نشدند.
قاضی احمدی نژاد گفت: متوفی در زمان کشف جنازه‌اش، یک انگشتر ارزان قیمت با نگین سنگی مشکی در انگشت دست چپش داشت، موهای سر وی بلند و بافته شده حنایی رنگ بود و لباس زنانه گلدار مشکی و سفید و شلوار مشکی رنگ خط دار به تن داشت.
وی با بیان اینکه در زمان کشف جسد هیچ گونه مدرک شناسایی و پولی همراه مقتول پیدا نشده است، از مردم خواست چنانچه اطلاعی در این زمینه دارند، مراتب را به شعبه 208 بازپرسی دادسرای مشهد و یا شماره تلفن ۳۲۱۸۳۷۰۰اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.