سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی مترو گفت: یکی از برنامه‌های ویژه جشن میلاد امام رضا (ع) در ایستگاه مترو تجریش، حضور خادمین امام هشتم با پرچم حرم در این مراسم بود.

خادمان امام رضا (ع) در مترو تهران + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی مترو تهران برای رسالت فرهنگی خود به مناسبت ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت مراسم جشنی را با حضور جمعی از چهره های فرهنگی، هنرمندان و  مسافران برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با هدف نهادینه کردن و ترویج فرهنگ امام شناسی و ولایت مداری برگزار شد افزود: با توجه به پتانسیل موجود مترو از لحاظ حضور مسافران از همه اقشار و سلیقه ها این مراسم مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

 

بنی حسن گفت: یکی از برنامه های خاص و ویژه این برنامه حضور خادمین امام رضا علیه السلام با پرچم حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در این مراسم بود. 

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو از تجلیل خادمین رضوی و نمایش پرچم مقدس بارگاه امام رضا علیه السلام برای مردم خبر داد و گفت: طی ابتکاری توسط کارشناسان هنری مجموعه معاونت فرهنگی مترو سعی شد با شبیه سازی فضای جشن به بخش هایی از حرم حضرت امام رضا علیه السلام ذهن و دل مسافرین مترو تا آستان مقدس آن امام همام پر بکشد و احساس حضور در حرم برای مسافرین تداعی شود. 

 


وی افزود: تمام دغدغه و حساسیت معاونت فرهنگی مترو بر آن است که با تدوین برنامه هایی منسجم و جذاب محیط مترو را از محیطی صرفا حمل و نقلی خارج کند و برای مسافرین مترو که عموما قشر زحمتکش و نجیب هستند برنامه هایی مفرح و مفید تولید و ارائه کند.

 

وی تصریح کرد: از ارائه طرح های مناسب فرهنگی توسط شهروندان دغدغه مند و اهالی فرهنگ و رسانه به شدت استقبال می کنیم.

در پایان مراسم نیز کارکنان معاونت فرهنگی در قالب کاروان جاماندگان حرم با زمزمه و همخوانی سرودی مشترک از ایستگاه مترو تجریش برای زیارت و عرض تبریک به سمت آستان مقدس حضرت امامزاده صالح (ع) حرکت کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.