قدس آنلاین: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اجلاسیه تولیت های اعتاب مقدس جهان اسلام در مشهد گفت: این نشست یأس و ناامیدی را برای دشمنان رقم می زند.

اتحاد تولیت های اعتاب مقدس اسلامی ناامیدی را برای دشمن رقم می زند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی  در دیدار با تولیت های اعتاب مقدس جهان اسلام با اشاره به موضوع زیارت و حضور تولیت های این اعتاب مقدس در مشهد اظهار کرد: حضور تولیت های اعتاب جهان اسلام همزمان با دهه کرامت فرصت خوبی را فراهم آورده است تا بنده نیز بتوانم نکاتی را که به نظرم می رسد بیان کنم.

وی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس ابتکار ارزشمند از سوی آستان قدس رضوی بود، گفت: نگاه ما در برگزاری این اجلاس هماهنگی در جهت مدیریت اعتاب مقدس است اما دشمنان اسلام  بر روی این مسئله حساب دیگری بازی کرده و واقعیت دیگری را از این وحدت برداشت می کنند.

امام جمعه مشهد افزود: دشمنان بیش از ۲۰۰ سال است که در صدد هستند اقتدار عتبات را برهم بزنند.

وی با اشاره به جنایت دشمن در کشورهای مختلف اسلامی افزود: در چنین زمانی جمع شدن تولیت های اعتاب مقدس در نقطه ای همانند ایران که جبهه مبارزه با استکبار است می تواند وحدت آفرین باشد و نقاط ضعفی که دشمن بدنبال آن است را به نقاط قوت تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این نشست بسیار مفید یأس و ناامیدی را برای دشمنان اسلام بوجود آورد، اظهار کرد: این مسئله مبتنی بر یک سلسله اعتقادات در باور قطعی ما به مزارهای ائمه است.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: ما معتقدیم امام ما مرده نیست، بلکه زنده است و حرم صرفا قبر امام نیست بلکه محضر امام است.

وی با تاکید بر اینکه لازمه موضوع زنده بودن امام این است که امام را حاضر و ناظر بر جریانات جهان اسلام بدانیم، گفت: ما در نبرد با دشمن از نفوذ ولایی و آسمانی ائمه استفاده می کنیم و در مورد زیارت امام هشتم معتقدیم که این زیارت آثار سیاسی و اجتماعی فراوانی بر جهان اسلام دارد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس چهره جدیدی از قدرت اسلام را در مقابل دشمنان به نمایش می گذارد، تصریح کرد: امیدواریم آثار سیاسی و اجتماعی این اجلاس بروز بهتری داشته باشند زیرا وحدت اعتاب مقدس سد محکمی را در مقابل دشمنان بوجود می آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.