قدس آنلاین-شهرکرد- فریدون عباسی: امروز کار فرهنگی در جامعه از اولویت خاصی برخوردار است و در زمینه کار فرهنگی هرچقد تلاش شود باز هم کم است،بنابراین هم ارزش هزینه کردن و هم ارزش وقت صرف کردن را دارد.

کار فرهنگی بسیار سخت و دیر بازده است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، ظهر امروز حجت الاسلام مرتضی عزیزی مقدم مدیر کل اوقاف استان از خبرگزاری  قدس آنلاین بازدید کرد.

حجت الاسلام عزیزی مقدم ضمن تبریک به مناسبت تولد امام رضا(ع) بیان کرد: این امام همام مانند گوهری درخشان در جهان تشیع بالاخص در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.و به نوعی قبله و میعادگاه ما مسلمانان می باشد.

وی، کار فرهنگی را بسیار سخت و پیچیده ارزیابی کرد که مانند دیگر امور زود بازده و ثمراتش به راحتی قابل مشاهده و لمس نیست، کار فرهنگی سخت و طاقت فرساست و به مرور زمان اثرات خود را بر جامعه و افراد نشان خواهد

حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت: امروز کار فرهنگی در جامعه از اولویت خاصی برخوردار است و در زمینه کار فرهنگی هرچقد تلاش شود باز هم کم است،بنابراین هم ارزش هزینه کردن و هم ارزش وقت صرف کردن را دارد.

مدیر کل اوقاف استان افزود: همانطور که وقف کردن در هر زمینه ای باقیات صالحات است، ارزش کار فرهنگی نیز به همین صورت است.

وی در ادامه آمادگی هرگونه همکاری  اداره اوقاف با این نهاد فرهنگی را اعلام کرد و اذعان داشت که این اداره قادر به همکاری در زمینه امور فرهنگی و ترویج سنت پسندیده وقف می باشد.

وی در پایان از کارکنان و خبرنگاران خبرگزاری قدس آنلاین و ارج نهادن به کار قلم تشکر و قدردانی کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.