قدس آنلاین- تبریز: با همت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی کودکان تبریزی اندیشه و احساس خود را درباره دریاچه ارومیه در قالب داستان ارائه دادند.

کودکان تبریزی برای دریاچه ارومیه داستان نوشتند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مسابقه داستان نویسی با موضوع احیا دریاچه ارومیه و حفاظت از منابع آبی برای کودکان تبریزی برگزار شد.

پروین داوری استاد داستان نویسی با بیان این کودکان از گروه‌های هدف مهم برای فرهنگ‌سازی حفاظت محیط زیست هستند، گفت: کانون شهید یاغچیان برای دانش‌آموزان فعالیت‌های تابستانی از جمله داستان نویسی نویسی برگزار می‌کند و با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان دریاچه ارومیه به عنوان موضوع به این عزیزان پیشنهاد شد که مورد استقبال قرار گرفت.

 استاد داستان نویسی این کانون گفت: صرفه جویی در مصرف آب موضوعی است که می تواند به وسیله ی کودکان در بین خانواده‌ها گسترش یابد و کتاب «یک روز خوب، حفاظت از آب‌ها، برای احیائ دریاچه ارومیه » دیدگاهی روشن به این کودکان ارائه داد تا با تفکر و احساس خود، دریاچه ارومیه و حفاظت از آن را در داستان خود عنوان کنند.

مسابقه داستان نویسی با هماهنگی و همت ادارات روابط عمومی و آموزش اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کانون شهید یاغچیان و کتابخانه پروین اعتصامی برگزار و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.