قدس آنلاین - کرمان- حسینی : آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار سرپرست و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با وی افزود:تحقق اقتصاد مقاومتی به زمان نیاز دارد و به گونه ای نیست که فکر کنیم با معجزه محقق می شود.

تحقق اقتصاد مقاومتی به زمان نیاز دارد و به گونه ای نیست که فکر کنیم با معجزه محقق می شود

آیت الله سید یحیی جعفری افزود:اگر مدیران و دست اندرکاران استان برنامه ریزی درستی داشته باشند، طی سه یا چهار سال آینده اقتصاد مقاومتی محقق می شود. دولت قبل به واسطه پولی که به مردم می داد در مناطق محروم و روستاها محبوبیت پیدا کرد و پول به دست مردم دادن، یکی از بزرگترین خطاهاست.

وی گفت: اگر نتوانستیم مشکلات را حل کنیم باید با منطق به مردم تفهیم کنیم که به چه علت نتوانستیم مشکلات را حل کنیم. اگر نتوانیم مشکلات را به طور نسبی حل کنیم، مردم از ما مایوس خواهند شد.

امام جمعه کرمان گفت: برخی از مشکلات به خود ما بر می گردد چرا که ما یک ملت اسراف کننده هستیم و بیش از حد، نعمتهای الهی را ضایع می کنیم. البته بسیاری از مشکلات امروز ما بازخورد سیاست های غلط آمریکا و کشورهای اروپایی است.

وی اظهار کرد: کشورهای اروپایی به واسطه گازهای گلخانه ای باعث گرم شدن کره زمین شدند که امروز شاهد این خشکسالی ها هستیم. اگر می خواهیم پیشرفت کنیم، باید قبل از راه اندازی کارخانه ها، خودمان را اصلاح کنیم.

وی افزود: امیدواریم دولت دکتر روحانی به نتیجه مطلوب برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: امیدواریم با اشرافی که استاندار و مسئولان استان دارند، طی 2 سال آینده اقتصاد مقاومتی در کشور بویژه استان کرمان محقق شود. نباید خدمات مثبت افراد را فراموش کنیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.