مدیرکل سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری تأکید کرد: برای بازاریابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سطح کشور، اطلاعات کافی و وافی نیاز است.

فرآیند پذیرش سرمایه‌گذار خارجی در ایران فوق‌العاده راحت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، احمد جمالی چهارشنبه در نخستین همایش اقتصادی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر، افزود: اطلاعات ارائه شده در رابطه با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ملایر، یکسری اطلاعات کلی بود که لازم است به صورت تکمیلی ارائه شود.

وی اظهار کرد: این حق طبیعی سرمایه‌گذاران است که اطلاعاتی دقیق، جزئی و متقنی از پروژه مورد نظر خود داشته باشند تا از بازگشت منابع مالی‌شان اطمینان حاصل کنند.

جمالی با اشاره به فراهم شدن بسته‌های قانونی و مشوق‌های سرمایه‌گذاری در سطح کشور، ادامه داد: گام نخست معرفی پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری و بازازیابی آنها است که در این راستا قوانین و مقررات لازم برای این کار در کشور فراهم شده است.

وی با تأکید بر اینکه قانون حمایت از سرمایه‌گذار مبنای عمل ما در این حوزه است، خاطرنشان کرد: روش تأمین منابع مالی هر پروژه با پروژه دیگر کاملاً متفاوت است.

مدیرکل سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری کشور افزود: در این سازمان بستر قانونی برای همه روش‌های سرمایه‌گذاری خارجی در کشور تدارک دیده شده و محدودیتی در زمینه حجم و میزان سرمایه‌گذاری نداریم.

جمالی یادآورشد: فرآیند پذیرش سرمایه‌گذار خارجی در ایران، یک فرآیند فوق‌العاده راحت است به طوریکه همان حقوق و مزایا و بسته‌های تشویقی که برای سرمایه‌گذاران داخلی درنظر گرفته‌ایم، برای کلیه سرمایه‌گذاران خارجی نیز لحاظ می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.