قدس آنلاین-شهرکرد،فریدون عباسی:  دربحث آسفالت و روکش جاده های اصلی وروستایی بالغ بر۷۰۰۰۰۰ هزارتن آسفالت ریزی شده که درکشور کاری بی سابقه بوده وجز یکی ازاستانهای برترکشور محسوب میشویم.

انقلاب درصنعت راه وشهرسازی استان 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل راه وشهرسازی استان چهارمحال وبختیاری عنوان کرد: پیگیری های که اداره راه وشهرسازی استان و مسئولین استانی درزمینه راه وشهرسازی انجام داده اند بی سابقه بوده است که درسال گذشته 30میلیارد تومان وامسال نیز 100میلیارد تومان ازاسنادخزانه اسلامی  جهت توسعه راهها در استان اختصاص داده شده که ازجمله پروژه های ملی  احداث راه اهن دراستان میباشد که مسیر ریلی شمال   به جنوب کشور باگذر ازاستان 400کیلومتر کوتاه تر میشود که نقش به سزایی در توسعه استان دارد.

قاسم قاسمی ده چشمه افزود: یکی دیگرازپروژه ها ادامه اتوبان  کاشان - بن می باشد که این پروژه نیزجزطرحهای ملی است که موافقت آن ازطرف حوزه وزارت راه وشهر سازی گرفته شده است.

قاسمی ده چشمه اظهار داشت: یکی دیگرازمسیرهای درحال احداث جاده شهرکرد بازفت خوزستان است  که دراین مسیرگردنه چری یکی ازصعب العبورترین گردنه های کشور، گردنه چری استکه باتوجه به مطالعات انجام شده وبالا بودن هزینه ساخت این تونل بحث مناقصه آن انجام پذیرفته وقسمتی از تونل نیز درحال حفاری میباشد.

لازم به ذکر است که عمق این تونل 3300متر میباشدکی یکی از بزگترین تونلهای کشور است. همچنین19کیلومترازجاده شهرکرد-بن-داران که این نیز ازپروژههای هم ملی وهم استانی است که 50کیلومترازساخت این پروژه باقی مانده است.

وی تصریح کرد: دربحث آسفالت و روکش جاده های اصلی وروستایی بالغ بر700000 هزارتن آسفالت ریزی شده که درکشور کاری بی سابقه بوده وجز یکی ازاستانهای برترکشور محسوب میشویم.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: درسفروزیرراه وشهرسازی به استان 26مورد ازطرحهای ملی واستانی مطرح شدکه پیگیری های لازم برای آماده سازی این طرح ها انجام شده، که ازجمله این طرح ها میتوان به توسعه یک کیلومتری باند فوردگاه شهرکرد اشاره کرد.   

وی درپایان بادعوت از سرمایه  گذاران در استان عنوان کرد، کلیه افرادی که تمایل دارند در زمینه واگذاری زمین و احداث زیر ساخت ها دراستان چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری کنند، هیچ گونه محدودیتی ندارند.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.