خطیب نماز جمعه تهران در سال پایانی کار دولت یازدهم به آنها توصیه کرد که مبادا انتخابات آینده باعث شود همه چیز سیاسی شده و معیشت مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

 دولت در سال آخر معیشت را تحت الشعاع انتخابات قرار ندهد / اقدام سال ۶۷ امام علیه منافقین خدمت به اسلام بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله احمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: همه دولتهای بعد از انقلاب مشروع بوده و تنفیذ ولایت را داشتند بنابراین اپوزیسیون دولت بودن در نظام اسلامی جایی ندارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: این دو شهید در برابر دنیای استکبار قهرمانانه ایستاده و بر ارزشهای انقلاب پافشاری کردند و الگوی همه مسئولان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هستند.

خطیب نماز جمعه تهران درباره رفتار قوای مجریه، قضائیه و مقننه خاطر نشان کرد: یک رفتار، رفتار متملقانه است و اینکه کسانی انتظار داشته باشند که ما همیشه از آنها تعریف کنیم در حالیکه این رفتار غیر اسلامی است. رفتار دوم، رفتار بدبینانه است و اینکه همه چیز را سیاه ببینیم و این درحالی است که عیب‌جویی یک بیماری مسری است.

آیت الله خاتمی افزود: رفتار سوم، یک رفتار ناصحانه است و رفتار ناصحانه یعنی خوبیها را دیدن و تجلیل کردن و نارساییها را نقد سازنده کردن و این منش دینی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره سال پایانی دولت گفت: در ادوار گذشته در سال چهارم دولتها همه چیز را تحت‌الشعاع انتخابات بعدی قرار می‌‌دهند و به کار مردم بهایی داده نمی‌شود. دوستانه به دولتمردان عرض می‌کنم تا روز پایانی در خدمت مردم باشید و مبادا انتخابات آینده باعث شود همه چیز سیاسی شده و معیشت مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

وی با اشاره به برنامه جدید دنیای استکبار در مورد منافقین اظهار کرد: دنیای استکبار برنامه جدیدی علیه ملت ایران دارند و آن برنامه این است که جنازه در حال احتضار منافقین آمریکایی را دوباره زنده کنند در حالی‌که این جنازه هرگز زنده شدنی نیست.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به پرونده سیاه منافین عنوان کرد: منافقین با 17 هزار ترور مردم بیگناه سیاه‌ترین پرونده را در کارنامه خود ثبت کردند و آنچه این روزها در رابطه با داعش می‌شنویم سال 59 و 60 منافقین در ایران پیاده کردند.

آیت الله خاتمی افزود: زمانی که منافقین پادوی صدام بودند به دستور صدام شیعیان و کردهای عراقی را قتل عام کردند و الان هم در کنار داعش در عراق و سوریه مسلمان‌کشی می‌کنند.

وی گفت: قراردادی بین منافقین و دولت جلاد عربستان شکل گرفته است که این قرارداد میلیاردی بوده و حاصل آن این است که منافقین جاسوسی کنند و پول بگیرند.

خطیب نماز جمعه تهران با مخاطب قرار دادن کشورهای خارجی گفت: آنچه که واقعا مایه تاسف است کشورهایی که پرچم مبارزه با تروریسم را بلند کرده‌اند ملجاء و ماوای تروریستهای آدم‌کش هستند.

آیت الله خاتمی با اتفاقات سال 1367 و جوسازی شبکه‌های بیگانه، خاطر نشان کرد: آنچه امام راحل در سال 67 صورت داد کاری قرآنی، فقهی، انقلابی و خدمتی بزرگ به ملت مسلمان ایران بود.

وی افزود: اگر آن روز امام آن خدمت جانانه را به ملت ایران نکرده بود ما گرفتاریهای فراوانی داشتیم و امنیت امروز ما مدیون کار انقلابی امام است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه منافقین داعشیهای ایران هستند، تصریح کرد: در اروپا برای منافقین همایش می‌گذارند و در داخل هم کسانی همراه منافقین و داعش می‌شوند. 

آیت الله خاتمی در پایان تاکید کرد: از شاگردان امام خمینی (ره) می‌خواهم نگذارند امام مظلوم و غریب باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.