قدس آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به جای جنگ سخت شاهد جنگ نرم از سوی دشمنان هستیم و سرمایه گذاری زیادی در جهت انحراف فرزندان این سرزمین می کنند.

دشمن در زمینه جنگ نرم سرمایه گذاری گسترده  ای کرده است
به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر  در مراسم رونمایی از اثر بلند انیمیشنی ۱۰۰ دقیقه ای جنگ افسانه ها اظهار کرد: حوزه فرهنگ از اساسی ترین مسائلی است که تمامی ابعاد را تحت تاثیر قرار می دهد و به طور مثال در حوزه اقتصاد اگر با ظرفیت فرهنگ و باورهای مردم وارد شویم بالاخره به نتایج مطلوبی می رسیم.

وی افزود: ظرفیت فرهنگ دستاوردهای خوبی در کشور داشته است و از دوران دفاع مقدس می توان به عنوان نمونه بارز آن نام برد؛ جایی که همه ظرفیت های موجود پای کار آمدند تا بتوانیم از این آب و خاک دفاع کنیم و به واقع همه در این راه مقدس احساس مسئولیت کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت فرهنگ بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: امروز به جای جنگ سخت شاهد جنگ نرم از سوی دشمنان هستیم و سرمایه گذاری زیادی در جهت انحراف فرزندان این سرزمین می کنند و یکی از گروه های هدف دشمن به طور خاص کودکان هستندو اگر نتوانیم پدافندهای لازم در برابر تهاجم دشمنان را در بچه های خود شکل دهیم این گروه سنی با آسیبی جدی مواجه می شوند.

پژمان فر تصریح کرد: نظام آموزشی ظرفیت های زیادی بکارگیری کرده تا آموزش های لازم را به فرزندان این مرز و بوم بدهد و به واقع همه باید احساس مسئولیت داشته باشیم و هیچ کس نباید خودش را کنار بکشد و همه افراد باید به میدان بیایند و در حد توان خود مشارکت لازم را داشته باشند تا در برابر جنگ نرم دشمن پیروز و سربلند باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ بازی اینترنتی مستهجن برای کودکان در فضای مجاز وجود دارد، تاکید کرد: متاسفانه این بازیها به راحتی دانلود می شود و گفته مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلتر کردن این سایت ها، آنها در حد یک حرف است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۱۷ کانال دشمن با زبان فارسی برنامه پخش می کند و دشمن به طور جدی به میدان آمده و ما هم باید به طور جدی دفاع کنیم؛ چیزی که متاسفانه هنوز فراگیر نشده است.

پژمان فر خاطرنشان کرد: ردیف و بودجه مستقلی برای حمایت از کارهای فرهنگی و مردمی وجود ندارد و امید مقام معظم رهبری تنها به جریانات مردمی است که با توان خود فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.