وزیر ورزش و جوانان در مراسم استقبال از ملی پوشان وزنه برداری گفت:

وزیر ورزش: بار مدال آوری روی دوش وزنه برداری و کشتی است

به گزارش قدس آنلاین، محمود گودرزی که در فرودگاه امام (ره) برای استقبال از وزنه برداران کشورمان حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت: امروز به نمایندگی از مردم و دولت به مراسم استقبال از ملی پوشان آمده ایم تا از آنان تشکر کنیم. از عملکرد ورزشکاران رضایت داریم و امیدواریم سایر نفرات باقیمانده کاروان ایران نیز نتایج خوبی بگیرند. ضمن اینکه وزنه برداری و کشتی از گذشته‌های دور در المپیک، مسابقات جهانی و بازی های آسیایی همواره بار کسب مدال را به دوش کشیده اند.

وی در خصوص شکایت به دادگاه عالی ورزش بخاطر داوری در مسابقه بهداد سلیمی، گفت: متاسفانه اتفاقی که برای بهداد افتاد، نشان داد مدیران ورزشی جهان اجازه نمی دهند برخی از کشورها به حد بالای موفقیت دست یابند و در این راه مشکل ایجاد می کنند. البته کار شکایت به مراجع قضایی انجام شده، ولی ما برای ثبت این ناداوری در تاریخ، شکایت می کنیم که روشنگری شود.

گودرزی در خصوص عملکرد کاروان کلی ورزشکاران ایران گفت: در ۱۵ دوره المپیک ۶۰ مدال گرفتیم که به طور میانگین در هر دوره ۴ مدال می شود. این کسب مدال در ادوار مختلف المپیک نوسان داشته و باید به صورت علمی کار کنیم تا این موفقیت ها تداوم داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.