بر اساس جدیدترین نظرسنجی اکثر شهروندان آلمانی خواستار تشدید اقدامات امنیتی در کشورشان برای مبارزه بهتر با تروریسم هستند.

خواسته تشدید اقدامات امنیتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، بعد از حملات تروریستی اخیر در ایالت بایرن آلمان سیاستمداران آلمانی پیشنهادات زیادی را برای امنیت بیشتر در آلمان مطرح کرده اند که اکثر این پیشنهادات با استقبال شهروندان مواجه شده است.

در این میان بخصوص بسته پیشنهادی وزارت کشور برای تشدید اقدامات امنیتی مورد استقبال قرار گرفته است.

بر اساس نظر سنجی اخیر موسسه "یوگو"، پیشنهاد اخیر وزیر کشور مبنی بر اخراج سریع تر پناهندگانی که با پناهندگی آن ها مخالفت شده است از طرف بسیاری شهروندان آلمانی مورد استقبال قرار گرفته است.

بر این اساس 85 درصد شهروندان آلمانی خواهان اجری این امر هستند. حدود 220 هزار پناهجو در حال حاضر موظف به ترک آلمان شده اند.

همچنین درخواست پیشنهادی وزیر کشور برای تقویت پلیس و سازمان های اطلاعاتی نیز با استقبال زیادی روبرو شده است. 82 درصد شهروندان آلمانی خواهان این هستند که در سازمان های امنیتی چندین هزار جایگاه شغلی جدید ایجاد شود. 88 درصد شهروندان آلمانی نیز خواستار همکاری قدرتمندانه تر سازمان های اروپایی در این راستا هستند. 67 درصد نیز با تقویت نظارت های اینترنتی موافق هستند.

از هر صد شهروند آلمانی نیز صد نفر موافق لغو تابعیت دو گانه هستند.

این نظرسنجی از بین 1036 نفر از شهروندان آلمانی در فاصله زمانی بین 15 تا 19 آگوست انجام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.