قدس آنلاین: عاملان سرقت‌های خشن خیابانی در مشهد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان زورگیری با تهدید اسلحه و عربده کشی در مشهد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جوان 18 ساله‌ای به نام هادی شب هنگام، در حال رفتن به خانه‌اش بود که در  بلوار الزهرا منطقه کال زرکش مشهد مورد حمله یک سارق زورگیر قرار گرفت. متهم که چاقویی به دست داشت اقدام به ضرب و جرح پسر جوان کرد و گوشی تلفن همراه او را زورگیری کرد. این فرد در برابر مقاومت مالباخته نیز با تهدید اسلحه اقدام به عربده کشی می‌کرد. شاهدان این صحنه که دچار ترس و وحشت شده بودند موضوع را به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کردند.

دستگیری عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی و همدستانش

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح عملیات دستگیری متهمان این پرونده گفت: با گزارش موضوع به پلیس 110 و همچنین ضرورت پیگیری این سرقت‌ها که چند نمونه دیگر نیز به پلیس گزارش شده بود طرح ویژه‌ای در دستور کار سرکلانتری غرب مشهد قرار گرفت. سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری کاظم آباد مشهد در این مأموریت ضربتی با تحقیقات میدانی، عامل اصلی سرقت‌ها که جوانی شرور بود را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی اظهار داشت: پلیس، مخفیگاه متهم را در منطقه کال زرکش پس از هماهنگی با مقام قضایی مورد شناسایی قرار داد. فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مأموران انتظامی در این اقدام غافلگیرانه خود، متهم اصلی پرونده که محمد نام دارد و 23 ساله است به همراه پسرخانله 28 ساله‌اش و متهم دیگری که جوانی 25 ساله است را در حال استعمال موادمخدر دستگیر کردند. وی عنوان داشت: ازاین متهمان یک قبضه اسلحه، یک دستگاه تلویزیون ال سی دی 43 اینچ، یک دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که در پاتوق آنها وجود داشت کشف شد. متهم اصلی پرونده نیز در اعترافات خود بیان داشته اسلحه را از فردی به مبلغ 20 هزار تومان خریداری کرده که بررسی‌های پلیسی، برای شناسایی و دستگیری این فرد نیز ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای کشف سرقت‌های انجام شده و دیگر جرایم توسط این متهمان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.