قدس آنلاین: مسئول تعلیم و تربیت ناحیه حمزه سیدالشهداء(ع) از برگزاری آزمون و مسابقه سراسری حفظ موضوعی قرآن کریم در اسفند ماه امسال در مشهد خبر داد.

آزمون و مسابقه سراسری حفظ موضوعی قرآن کریم در اسفند ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی معمارزاده در همایش تجلیل از حفاظ موضوعی قرآن کریم ناحیه مقاومت حمزه سیدالشهداء(ع) (غرب مشهد)، اظهار داشت: بحث همایش حافظان کلام وحی در ابتدای سال به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ابلاغ شد و حفظ موضوعی قرآن کریم در دستور کار قرار گرفت و کتب آن در میان 300 نفر از ثبت نام کنندگان خواهر و برادر این طرح توزیع گردید.

وی افزود: آزمون و مسابقه سراسری حفظ موضوعی قرآن کریم در اسفند ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود و پیش از آن چند مسابقه و آزمون از مرحله مقدماتی تا مرحله نهایی برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه حمزه سیدالشهداء(ع) با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در رده‌های مختلف بسیج، خاطرنشان کرد:  مسابقات قرآنی در سطوح پایگا‌ها، حوزه‌ها و ناحیه‌های مقاومت بسیج و در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ 5، 10، 15، 20، 25 و 30 جزء در آذر ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود و نفرات برتر مرحله پایگاهی به مرحله حوزه‌ای و نفرات برتر مرحله حوزه‌ای نیز به مرحله ناحیه‌ای راه می‌یابند و پس از برگزاری مرحله ناحیه‌ای، مرحله استانی و سپس مرحله کشوری این مسابقات برگزار می‌شود.

معمارزاده گفت: در این مراسم از 350 نفر از حاضران در طرح حفظ موضوعی قرآن کریم ناحیه حمزه سیدالشهداء(ع) که 65 درصد آن‌ها بانوان و 35 درصد آقایان هستند تقدیر به عمل می‌آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.