قدس ‌آنلاین- بیرجند: رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بسترهای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی فراهم است گفت:خراسان جنوبی استانی مستعد برای سرمایه‌گذاری است.

بسترهای سرمایه گذاری در منطقه  ویژه اقتصادی خراسان جنوبی فراهم است

به گزارش خبرنگاتر قدس آنلاین از بیرجند، مرتضی صفدری‌زاده در همایش سرآمدان مقیم و غیر مقیم خراسان جنوبی، اظهارداشت :منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بابرخورداری مزایای ویژه یکی از موتورهای محرکه استان خراسان جنوبی است

وی بااشاره به اینکه برشمردن پتانسیل‌ها و فرصت‌های موجود در خراسان جنوبی نیازمند زمان است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی استان با توجه به خصوصیات خوبی که دارد می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی استان مؤثر باشد.

صفدری زاده با بیان اینکه همجواری خراسان  جنوبی با کشور افغانستان سبب شده که منطقه ویژه اقتصادی استان حلقه منفصله باشد تصریح کرد: امنیت مثال‌زدنی استان با توجه به هم مرزی با کشور افغانستان گواه فرهنگ بالای منطقه است که می‌تواند فضای خوبی را برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد کند.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید در راستای پتانسیل‌های استان همت شود بیان کرد: بالندگی و غرور نخبگان داخل و خارج از کشور می‌تواند به بالندگی و سرافرازی استان کمک کند.

وی افزود: منطقه ويژه اقتصادي خراسان جنوبی با اتكا به ياري خداوند سبحان و سرمايه اعتماد  سرمایه گذاران، در پي‌ آن است كه با تداوم روند رو به رشد خود، در سال جديد،در جايگاه بزرگترين و موفق ترين مناطق ويژه اقتصادي كشور قرار گيرد و با توسعه فعاليتهاي خود در ابعاد داخلي و بين‌المللي براي ايران و ايراني افتخار آفرين باشد.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهارداشت: این استان در هیچ نقطه‌ای محروم نبوده و نیست بنابراین علاوه بر مواهب طبیعی از پتانسیل‌های خوبی مانند نیروی انسانی برخوردار است.

صفدری زاده بیان کرد: يکي از اهداف منطقه ويژه اقتصادي خراسان جنوبی از بدو تاسيس اين است كه به پشتوانه بررسي آگاهانه، بستر فعاليت، ارزيابي ويژگيهاي محيط كسب و كار، درك صحيح و كارشناسانه از نيازهاي روبه تزايد اقتصاد كشور و شناسايي نيازهاي به حق متقاضيان ارجمند، به خدمات جديد و به روز در امر ارائه خدمات و تسهيلات مناسب و درخور و ايجاد بستر مناسب جهت رونق بازار و اقتصاد در ايران به خصوص استان خراسان جنوبي بپردازد.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بر لزوم شکل‌گیری تحرکات جدید در فضای عملیاتی استان تأکید کرد وافزود:در کارگروه‌ها و کمیسیون‌های این همایش باید سعی شود پتانسیل‌های استان معرفی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.