محمد زارع فومنی گفت: در دولت روحانی فضای دوستی و رفاقت مشاهده نمی‌شود و تحرک لازم در کابینه محسوس نیست.

«خود درگیری» در کابینه روحانی / دولت تحرک لازم را ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در سال پایانی عمر خود، اظهارکرد: اکنون کابینه دولت یازدهم به محل «بگم‌بگم»ها تبدیل شده و در دولت روحانی فضای دوستی و رفاقت مشاهده نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه بالا بودن میانگین سنی دولت، موجب آن شده است که دولت تحرک لازم خود را نداشته باشد، افزود: دولت درصورتی که نتواند تغییراتی را در کابینه خود اعمال کند، طی ماه‌های آینده با وضعیت سخت و دشواری روبه رو خواهد شد.

فومنی خاطر نشان کرد: مچ‌گیری و متهم‌کردن یکدیگر فضای جامعه را ملتهب خواهد کرد و مردم را به این نتیجه خواهد رساند که دولت به دلیل عملکرد ضعیف به خود درگیری مشغول شده است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه این حزب بر این باور است که  دولت باید در کابینه خود تغییراتی را اعمال کند، گفت: اینکه سخنگوی دولت حقوق بگیران نجومی را ذخیره‌های نظام معرفی می‌کند و یا دیگر عضو دولت می‌گوید اگر فلان وزیر آن کار را نکند اقدامی برعلیه او انجام خواهیم داد. دلیل بیان این سخنان این است که فضای دولت ناآرام شده و استرس‌های زمان انتخابات ریاست جمهوری فضا را برای رئیس جمهور و کابینه او سخت کرده است.

وی ادامه داد: پیش بینی ما از انتخابات ریاست جمهوری آینده این است که یا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و یا اینکه حضور افراد قوی در جناح رقیب می‌تواند فضای انتخابات را پیچیده‌تر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.