محسن قناعت با بیان اینکه سیاست‌های ضد تورمی دولت، میزان رکود اقتصادی را افزایش داده است، تاکید کرد: دولت کارنامه شفافی از عملکرد سه ساله خود ارائه کند.

سیاست‌های ضدتورمی دولت روحانی باعث افزایش رکود اقتصادی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محسن قناعت دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران در جمع اعضای شورای اجرایی استان تهران حزب متبوعش با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: سه سال از از شروع دولت آقای روحانی می گذرد و رئیس جمهور محترم در شعارهای انتخاباتی خود حل مشکلات اقتصادی و به ویژه مشکلات معیشتی مردم را وعده داده بودند اما امروز متاسفانه هنوز بسیاری از مطالبات به حق و مشروع مردم به خصوص در حوزه اقتصادی حل نشده است.

وی تصریح کرد: بزرگترین الگوی رفع مشکلات حوزه اقتصادی ، اقتصاد مقاومتی است. مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند، نزدیک به نیمی از سال گذشته اما هیچ اقدام خاصی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی نمی بینیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران افزود: رکود بسیار جدی در کشور حاکم است، سوال ما از دولت این است برای حل مشکل رکود چه تدبیری اندیشیده و چه امیدی به مردم داده است، سیاست های ضد تورمی دولت، میزان رکود اقتصادی را افزایش داده است.

قناعت تصریح کرد: کنترل تورم در کنار پارامترهایی همچون افزایش نرخ مالیات،افزایش قیمت حامل های انرژی و افزایش هزینه مواد اولیه وارداتی، فشار سنگینی بر صاحبان صنایع کوچک و کسب و کار وارد نموده است و رقابت پذیری آنها را به شدت کاهش داده است. یکی از تبعات رکود، بیکاری است.  شایسته خانواده های ایرانی نیست که امروز جوانان تحصیل کرده بیکار داشته باشد.

وی تاکید کرد: از دولت می خواهیم به صورت شفاف و روشن از عملکرد سه ساله خود کارنامه ای ارائه دهد تا مردم بدانند اقدامات آنها چه تاثیری در زندگی مردم داشته است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران ادامه داد: همانطور که رهبری معظم انقلاب در گذشته تاکید فرمودند مسائل کشور باید به مسائل اصلی و فرعی تقسیم شود. شایسته دولت نیست که به حاشیه ها توجه کند. رفع نیازهای مردم به خصوص در مسائل معیشتی باید در اولویت کارهای دولت باشد اما متاسفانه گویا  دولت برخی مطالبات مردم را فراموش کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.