منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه نیز یک جوان فلسطینی را در نزدیکی شهرک «عوفرا» واقع در نزدیکی شهرک سلواد در شمال‌شرقی رام‌الله به شهادت رساندند.

 صهیونیست‌ها یک فلسطینی دیگر در رام‌الله را به شهادت رساندند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی به‌نام «ایاد زکریا حامد» (38ساله) را در شمال‌شرقی رام‌الله به شهادت رساندند.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که این جوان به‌سمت یک پایگاه نظامی در نزدیکی شهرک «عوفرا» تیراندازی کرده بود که البته به هیچ یک از نیروهای ارتش آسیبی نرسید و نیروهای اشغالگر نیز به‌سمت وی تیراندازی و او را زخمی کردند که بر اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسید.

این در حالی است که سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال گذشته تاکنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده است جلوی انتفاضه قدس و موج عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را بگیرد، اما همه این تلاش‌ها به شکست انجامیده است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته تاکنون بیش از 220 فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.