قدس آنلاین - کرمان : حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نمازجمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) به دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از اینکه هیات دولت گزارش هایی را به رهبری دادند معظم له فرمودند این گزارشات بسیار خوب بود و باید به اطلاع مردم رسانده شوند زیرا سرمایه اصلی، مردم و اعتماد و امید آنان است.

رسالت اصلی حکومت و دولت ها حفظ امنیت است

وی افزود: در هفته دولت باید خدماتی که انجام شده برای مردم بیان و مشکلات و اقدامات دیگر پیگیری شود.

وی با یادآوری ناامنی های موجود در منطقه و دنیا افزود: ایران از امنیت خوبی برخوردار است و جا دارد از همه دست اندرکاران این حوزه و دولت تشکر شود.
امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کاهش شتاب رشد علمی کشور اشاره کردند، گفت: سرعت پیشرفت های علمی امروز در دنیا بسیار زیاد است و علم در دنیا حرف اول را می زند ، باید زمینه رشد علمی در جامعه فراهم و کاهش سرعت علم جبران شود.
حجت الاسلام صباحی گفت: بر سر پیمان بودن وقتی درست است که عهد و عقد درست باشد و رهبری با کنایه و صراحت مکرر این جمله را فرمودند. رهبری همچنین بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و ما در زمینه اقتصاد کوتاهی های زیادی داشته ایم.
وی افزود: باید این کار جبران و اقتصاد کشور باید به اقتصادی مقاوم تبدیل شود. زحمات زیادی در اجرای اقتصاد مقاومتی کشیده شده است اما کار باید بیش از این انجام شود.
وی همچنین با گرامی داشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان اظهار کرد: منافقان جنایات زیادی انجام داده اند.
وی گفت: اخیرا حرکت هایی در داخل و خارج برای آبرو دادن به منافقان آغاز شده است، حتی به این قیمت که چهره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را خراب کنند.
حجت الاسلام صباحی افزود: جمهوری اسلامی ایران افراد زیادی را از اقشار مختلف توسط اقدامات خرابکارانه منافقان از دست داده است.
وی به نامگذاری هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور اشاره و تصریح کرد: هفته دولت برای این به این نام نامگذاری شده که از شهیدان رجایی و باهنر الگوگیری کنیم. شهیدان رجایی و باهنر الگوی اخلاص، بردباری و مردمی بودن هستند و این انتخابی به جاست.
امام جمعه موقت کرمان اضافه کرد: رسالت اصلی حکومت و دولت ها حفظ امنیت است و سایر وظایف کم کم به دولت ها اضافه شده است.
وی به اجرای طرح انتقال آب به کرمان اشاره کرد و گفت: کمبود آب در استان کرمان مشکل نیست بلکه بحران است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.