قدس آنلاین: استاندار خراسان شمالی گفت:به رغم اقدامات خوب دولت یازدهم در حوزه های مختلف به خصوص فناوری اطلاعات و ارتباطات ، خراسان شمالی نیازمند بهبود وضعیت شاخص های فناوری در کشور است.

خراسان شمالی نیازمند بهبود وضعیت شاخص های فناوری اطلاعات در کشور است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمدرضا صالحی در نشست شورای اداری استان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت:امیدواریم شاخص هایی همچون تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تامین پوشش شبکه تلفن همراه در مناطق محروم و مرزی، توسعه خطوط تلفن ثابت، اجرای مسیر فیبر نوری آشخانه به یکه صعود،ایجاد مسیر شبکه فیبر نوری از اسفراین به گرمه ، لزوم اتصال دانشگاه ها و شهرک های صنعتی به شبکه فیبر نوری و... مورد توجه و پیگیری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرد.

وی بیان کرد: دولت توانست فرصت سوزی و جنگ سرد چندساله را تبدیل به فرصت و لغوتحریم های اقتصادی همراه با عزت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی کرده وعظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشد و نتیجه آن در اعتماد و اعتقاد ملت ها به اندیشه و اهداف اسلامی و انسانی و اقتدار ملی تجلی پیدا کرد.
وی بیان کرد:دولت توانست خط بطلانی بر اندیشه ایران هراسی بکشد و گشایش و تسهیل در روابط بین المللی در ابعاد گوناگون ایجاد و باعث پر رنگ تر شدن نقطه امید در پیشرفت و تعالی و زیر ساخت فعالیت های گسترده شود.

 

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.