سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سعودی ها پس از ناکام ماندن در تسخیر دمشق با مشارکت اسرائیلی ها، تروریست های تکفیری داعش را ایجاد کردند اما بازهم می بینیم که این تکفیری ها در حال پذیرش شکست های سنگین در سوریه و عراق هستند.

سعودی ها در معادلات غرب آسیا به شکلی تحقیرآمیز زمین‌گیر شده‌اند/تکفیری ها در حال پذیرش شکست سنگین در سوریه و عراق هستند

به گزارش قدس آنلاین،سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همکاری های آشکارشده رژیم آل سعود با رژیم صهیونیستی با بیان اینکه سعودی ها در معادلات غرب آسیا به شکلی تحقیرآمیز زمین گیر شده اند، اظهار کرد: سعودی ها با مشارکت رژیم صهیونیستی در جریان شکل گیری جنگ سوریه گمان کردند که خیلی زود می توانند دمشق را به تسخیر خود درآورند اما به هیچ نتیجه قابل ذکری نرسیدند
وی افزود: سعودی ها پس از ناکام ماندن در تسخیر دمشق با مشارکت اسرائیلی ها، تروریست های تکفیری داعش را ایجاد کردند اما بازهم می بینیم که این تکفیری ها در حال پذیرش شکست های سنگین در سوریه و عراق هستند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: امروز به لطف خدا خط مقاومت به عنوان یک قدرت راهبردی مقابله با رژیم صهیونیستی، تمام توطئه های خط سازش را ناکام گذاشته است.
نقوی حسینی در پایان گفت: به هر میزان که سعودی ها از گروه های تروریستی حمایت کنند و به تل‌آویو نزدیک شوند، سقوط آنها نیز نزدیک تر می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.