۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 417237

اعمال مقررات حکومت نظامی و سایر محدودیت‌ها در کشمیر از سوی دولت هند برای پنجاه و یکمین روز ادامه یافت.

تمدید حکومت نظامی در کشمیر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات هند روز شنبه اعمال مقررات حکومت نظامی و منع تردد در کشمیر را برای پنجاه و یکمین روز متوالی تمدید کردند. پلیس هند اعلام کرد شرایط حکومت نظامی تنها در شهر "انانتناگ" برقرار است، اما محدودیت‌های عبور و مرور و همچنین تعطیلی نهادها در دیگر نقاط کشمیر با پرجا خواهد بود.

 
علی‌رغم اعمال محدودیت‌ها در شهر سرینگر، تردد وسایل نقلیه شخصی در جاده‌های حاشیه این شهر و همچنین در برخی از خیابان‌های آن مشاهده شده است.
 
شمار کشته‌شدگان در ناآرامی‌های اخیر منطقه کشمیر به 71 نفر رسیده است. بر اساس گزارش‌ها، در درگیری‌های اخیر 68 غیرنظامی و 3 افسر پلیس کشته شده اند. علاوه بر این، بیش از 11 هزار نفر در این درگیری‌ها – که از 9 ژوئیه (19 تیر) آغاز شده اند -- زخمی شده اند.
 
یکی از مقامات ارشد پلیس هند اعلام کرد برخی از سران گروه‌های جدایی‌طلب در کشمیر به یک مهمان‌خانه انتقال داده شده اند و در آن‌جا از آن‌ها نگهداری می‌شود. پلیس هند اعلام کرده است این مهمان‌خانه به یک بازداشتگاه موقتی تبدیل شده است.
 
تعطیلی مدارس مشکلات زیادی را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده است. تعطیلی‌های اخیر، فعالیت کسب‌و‌کارها را نیز تحت‌الشعاع قرار داده است و خسارت‌های زیادی را بر آن‌ها وارد آورده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.