۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
کد خبر: 417816

قدس آنلاین - یزد : رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري دو سارق منزل و اعتراف متهمان به ۳۰ فقره سرقت از منازل مسکوني در شهر يزد خبر داد.

اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت در يزد

به گزارش قدس آنلاین  از یزد ، سرهنگ "حسين رضايي" درباره جزئيات اين خبر گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد منازل مسکوني در شهر يزد ماموران دايره اول مبارزه با سرقت پليس آگاهي به بررسي اين موضوع پرداختند.

 وي ضمن اشاره به تشکيل تيم هاي گشتي محسوس و نامحسوس توسط ماموران پليس و گشت زني در مناطق از پيش تعيين شده، افزود: چند روز قبل ماموران پليس هنگام گشت زني متوجه حضور مشکوک و پرسه زني يکي از سارقان در اطراف منازل مسکوني شده و وي را دستگير کردند.

 سرهنگ رضايي تصریح کرد: متهم در اداره پليس به سرقت از منازل مسکوني با همدستي فرد ديگري اعتراف کرد که کارآگاهان پليس بلافاصله با اخذ مجوز قضائي، همدست وي را نيز در مخفيگاهش دستگير کردند.

اين مقام انتظامي افزود: متهمان که از سارقان حرفه اي و سابقه دار هستند در بازجويي هاي فني و پليسي به 30 فقره سرقت طلا، وجه نقد و لوازم خانگي از منازل مسکوني شهروندان اعتراف کردند.

 رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان ساخت : شهروندان از قفل هاي مطمئن براي درب ورودي منزل خود استفاده کرده و حتما پنجره هاي خانه را به حفاظ ايمني مجهز کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.