قدس آنلاین: مدیر فرهنگسرای انقلاب، اسلام را بزرگترین قربانی تروریسم دانست.

اسلام بزرگترین قربانی تروریسم است

به گزارش قدس آنلاین، علی تقوی در اکران مستند «رسواتر از همیشه» و رونمایی از کتاب «خلوت گزیده» که در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد، تقوی با گرامیداشت هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهيدان رجایی و باهنر، گفت: اگر درحال حاضر نگاهی به جامعه جهانی داشته باشیم بزرگترین مشکل جهان تروریست است؛ وضعیت اسفناک و فاجعه‌بار برخی از کشورها به دلیل حضور تروریست‌ها در این کشورها است.
وی اسلام را بزرگترین قربانی تروریسم دانست و افزود: از صدر اسلام تروریست‌ها همواره فعال بودند و ائمه معصومان همه به نوعی ترور شدند.
مدیر فرهنگسرای انقلاب ادامه داد: در دین مبین اسلام کشتن یک فرد برابر با کشتن تمام انسان‌های روی زمین است در حال حاضر در صدر فهرست دولت‌های حامی تروریست، آمریکا و اسرائیل قرار دارند این کشورها تنها ادعای حقوق بشر داشته و مدعی هستند که با تروریسم مبارزه می کنند؛ اما واقعیت چیز دیگری است.
تقوی با اشاره به اینکه این کشورها از فرصت ایجاد شده برای تهدید امنیتی و سوء استفاده‌های اقتصادی فرهنگی و.. در کشورهای درگیر تروریست استفاده می‌کنند، عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل بیش از سه دهه از گروهک‌های منافقان که مردم بیگناه ایران را ترور می کردند حمایت کردند این در حالیست که این منافقان مدعی هستند که تنها مسئولان نظام را ترور می‌کنند اما با نگاهی به لیست شهدا متوجه می‌شویم که بیشتر شهدای ترور از مردم عادی بودند.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا امروز از این مجموعه‌های تروریستی حمایت می کند، گفت: اخیراً تحرکاتی در فرانسه و آل سعود نیز انجام می شود که این موضوع نیازمند آن است تا اقدامات بیشتری در رابطه با افشاگری فعالیت‌های این گروه‌های سیاسی انجام شود.
مدیر فرهنگسرای انقلاب با اشاره به اکران مستند «رسوا تر از همیشه»، اظهار کرد: این موقعیت فرصت مناسبی است تا پرده دیگری از فعالیت‌های این مجموعه را به مردم نشان دهیم؛ فرهنگسرای انقلاب یکی از ماموریت‌های خود را خدمت به مردم و مخاطبان و آگاه کردن آنان می‌داند.
تقوی به تعداد کتاب‌های این فرهنگسرا اشاره و تصریح کرد: کلاس های متعدد آموزشی در 60 سرفصل در این فرهنگسرا برگزار می شود برنامه های منطقه ای و شهری مناسبی را نیز برای مردم داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.