۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 417947

در شبی که عادل فردوسی پور در برنامه نود میهمان ویژه ای داشت، رامبد جوان هم دست به کار عجیبی زد.

رامبد جوان علیه عادل فردوسی پور؟

به گزارش قدس آنلاین، برنامه خندوانه دیشب یك میهمان ویژه ورزشی داشت. كیمیا علیزاده اولین بانوی مدال‌آور ایران در تاریخ المپیك در حالی كه از بازگشتش به ایران هنوز یك هفته هم سپری نشده بود به استودیوی ضبط این برنامه رفت و در گفت‌وگویی ویژه با رامبد جوان و همكارانش شركت كرد.

اما نكته جالب اینجا بود كه رامبد جوان پخش برنامه مربوط به این ورزشكار تاریخ‌ساز را درست برای شبی گذاشت كه برنامه90 هم در شبكه3 در حال پخش بود و اتفاقا عادل فردوسی‌پور هم با حضور كارلوس كی‌روش در برنامه‌اش یكی از مهم‌ترین برنامه‌های خود در این هفته‌ها را روی آنتن شبكه 3 برده بود.

در واقع رامبد با انتخاب دوشنبه‌شب برای پخش یكی از مهم‌ترین قسمت‌های برنامه خندوانه بینندگان تلویزیونی را بر سر یك دوراهی بزرگ قرار داده بود كه تماشای زنده برنامه عادل را انتخاب كنند یا پای صحبت‌های كیمیا علیزاده با رامبد و جناب‌خان بنشینند. این دومین بار است كه رامبد جوان به‌عنوان تهیه‌كننده خندوانه، یكی از برنامه‌های ویژه‌اش با حضور یك میهمان خاص را درست برای دوشنبه‌شب كنار می‌گذارد تا همزمان با برنامه90 روی آنتن برود.

او وقتی سرهنگ علیفر به‌عنوان میهمان به برنامه‌اش آمد با توجه به اینكه می‌دانست علیفر و حرف‌هایش یكی از پربیننده‌ترین قسمت‌های خندوانه در این فصل را رقم خواهند زد، آن برنامه را درست همزمان با برنامه90 روی آنتن فرستاد. با توجه به ورزشی بودن این میهمان‌ها طبعا بخش زیادی از مخاطبان این دو برنامه همان كسانی هستند كه برنامه90 را هم دنبال می‌كنند و همزمانی این دو برنامه برای آنها اتفاق مثبتی نیست. تصمیم رامبد جوان در این دو شب خاص، چه به عمد اتخاذ شده باشد و چه به سهو، تصمیم خاص و سوال‌برانگیزی بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.