بخش سوم و پایانی از عملکرد وزارت دفاع در حوزه رونمایی‌ از دستاوردها منتشر شد.

آمار دستاوردهای وزارت دفاع از ابتدای دولت یازدهم + نمودار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یکی از مهمترین ارکان کشور در تولید قدرت به شمار می‌رود. این وزارتخانه در ادوار مختلف، همواره مورد توجه رؤسای دولت‌ها بوده و عملکرد آن نیز همیشه زیر ذره‌بین بوده است.

به‌مناسبت هفته دولت، نگاهی به عملکرد وزارت دفاع در حوزه رونمایی‌ها و تحویل‌دهی‌ها در طول بیش از 3 سال اخیر (دولت یازدهم) داریم. در بخش قبلی از این گزارش‌ها به انتشار تمام دستاوردهای رونمایی شده و تمام دستاوردهایی که تحویل یگان‌های ارتش و سپاه شده است، پرداختیم و حالا در این بخش، تحلیلی آماری خواهیم داشت از آنچه تاکنون رونمایی/ تحویل‌دهی شده است.


برای خواندن بخش اول این گزارش‌، اینجا کلیک کنید

 


برای خواندن بخش دوم گزارش، اینجا کلیک کنید

** بخش سوم

وزارت دفاع در طول بیش از 3 سال گذشته تاکنون، مجموعاً 45 بار مراسم رونمایی یا تحویل‌دهی تجهیزات و دستاوردها برگزار کرده است که در این مراسمات، ادوات و تجهیزات مختلفی رونمایی یا تحویل‌دهی شده است.

در ذیل نگاهی آماری به میزان رونمایی‌ها/ تحویل‌دهی‌ها در 3 سال گذشته به‌تفکیک هر سال و از ابتدای دولت یازدهم تاکنون، داریم.

توضیح: نمودارها براساس تعداد دستاوردهای رونمایی‌شده یا تحویل‌دهی‌شده در هر ماه تهیه شده است.

 

 

 

 

توضیح 1: تمامی اطلاعات این جداول، براساس اخبار منتشره در سایت وزارت دفاع گردآوری شده است.

توضیح 2: در برخی مراسمات رونمایی/ تحویل‌دهی، چندین دستاورد با هم رونمایی شده که آنها در این گزارش، مجموعاً یکی به حساب آمده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.