مجری طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی با اشاره به برنده شدن شرکت ملی حفاری در مناقصه حفاری ۲۰ حلقه چاه آزادگان جنوبی، گفت: بزودی مناقصه حفاری ۲۰ حلقه چاه دیگر میدان آزادگان جنوبی برگزار می شود.

 مناقصه حفاری ۲۰ حلقه چاه جدید میدان آزادگان جنوبی بزودی انجام می شود

به گزارش قدس آنلاين به نقل از ایرنا، سید محمود مرعشی با اشاره به حضور هشت شرکت در مناقصه حفاری ٢٠ حلقه چاه میدان آزادگان جنوبی افزود: پس از ارزیابی های فنی و مالی، شرکت ملی حفاری ایران برنده این مناقصه شد.
وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران باید در یک بازه زمانی ٢ ساله حفاری این ٢٠ حلقه چاه را انجام دهد، گفت: براساس برنامه ارائه شده برای انجام این کار، ٦ دکل حفاری فعالیت خواهند کرد.
مرعشی همچنین از برگزاری مناقصه ٢٠ حلقه دیگر از چاه های میدان آزادگان جنوبی خبر داد و افزود: این مناقصه میان شرکت هایی که در مناقصه ٢٠ حلقه چاه حاضر بودند برگزار می شود، اما شرکت ملی حفاری نمی تواند در این مناقصه حضور یابد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نیز در این باره گفت: شرکت ملی حفاری ایران اکنون در حال تکمیل 40 حلقه چاه آزادگان جنوبی است که پیش بینی می شود این پروژه تا پایان آبان ماه به پایان برسد و به کارفرما تحویل شود.
محمدرضا تاکایدی افزود: به موازات تکمیل این پروژه با هماهنگی کارفرما و کاربست دکل ها و تجهیزات مستقر در منطقه عملیاتی آزادگان جنوبی، پروژه حفاری 20 حلقه چاه جدید آغاز می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.