قدس آنلاین: مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با گرامیداشت یاد امام (ره)وشهدا بویژه ۳ هزار شهید استان و شهید رسانه خراسان شمالی گفت: وظیفه امروز رسانه ها روشنگری، بصیرت افزایی و معرفت بخشی به جامعه است.

وظیفه رسانه ها بصیرت افزایی و روشنگری است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محسن زاهد احمدی در اختتامیه نخستین دوره طرح ولایت رسانه خراسان شمالی افزود: این دوره بارویکرد آگاهی بخشی به اصحاب رسانه استان به منظور ارائه تحلیل های صحیح به مردم با شرکت ۶۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب و فعالان رسانه استان با حضور اساتیدی از تهران و استان خراسان شمالی برگزار شد.

وی گفت: در این دوره یکروزه مباحثی از جمله؛ اقتصاد مقاومتی و رسانه، امنیت در فضای مجازی و رسانه های نوین  ،ویژگی های رسانه های انقلابی ،اخلاق و رسانه و جریان شناسی سیاسی و موضوع نقش رسانه ها در صدور پیام انقلاب از مباحث مطرح شده در این دوره بود.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری،که وظیفه امروز رسانه ها را  روشنگری، بصریرت افزایی و معرفت بخشی به جامعه دانستند عنوان کرد :تا رسانه ها خود دارای بصیرت نباشند در بصیرت افزایی و روشنگری و معرفت به جامعه موفق نخواهند بود.

محسن زاهد احمدی تصریح کرد: رسانه ها با ابیان دستاوردهای نظام اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در وحدت و همدلی آحاد جامعه دارند و باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی عنوان کرد : دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با استفاده از ابزار رسانه تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامیدی در جامعه و از بین بردن هویت اسلامی و ایرانی مردم دارند و این موضوع نقش رسانه ها را در برابر این هجمه پررنگ تر می کند .

وی آشنایی با نحوه عملیلات روانی دشمن بر علیه نظام اسلامی و تلاش در راستای خنثی کردند آن و اطلاع رسانی شفاف و بیان دغده های مردم را از رویکرد های مهم در مواجه با هجمه رسانه ای دشمن برشمرد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.