نماینده مردم لنجان در مجلس توافق «F.A.T.F» را نقشه اصلی رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به حزب‌الله لبنان دانست و گفت: این توافق مضرات فراوانی برای نظام دارد.

 توافق «F.A.T.F» توطئه صهیونیستها است/این توافق مضرات فراوانی برای نظام دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ، در واکنش  به قصد دولت برای حضور ایران در توافق «F.A.T.F»، گفت: این سیستم به صهیونیستها و امریکاییها اجازه می‌دهد تا از حساب ایران سرکشی کنند و کاملاً به گردشهای پولی و بانکی تمامی دستگاههای نظام دسترسی داشته باشند.

وی افزود: نقشه اصلی این سیستم کاملاً آشکار است. امریکاییها و غربیها بدنبال این هستند تا با ضربه زدن به حزب‌الله لبنان امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان اینکه این اقدام از سوی دولت موجبات افزایش تحریمها را بوجود می‌آورد، اظهار کرد: در زمانی که بهترین راه مقابله با بیگانگان اجرای اقتصاد مقاومتی است و چندین بار رهبر معظم انقلاب آن را به خوبی برای همه مسئولین نظام روشنگری کردند، حال دولت نباید با حضور در این توافق دست دشمنان نظام را باز کند.

کوهکن تصریح کرد: ایران در حمایت از نیروهای مقاومت بویژه حزب‌الله لبنان عزم همیشگی و جدی داشته و دارد و اجازه نخواهد داد صهیونیستها نقشه‌های شوم و پلید خود را اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان ملت با روحیه انقلابی خود حامی نیروهای مقاومت هستند، گفت: این توافق مضرات فراوانی برای نظام دارد و توطئه اصلی صهیونیستهاست که دولت باید هوشیار باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.